Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan järkyttävää...Julkisissa kuultua - kolmeakymppiä lähestyvät mammat puhuivat kuin teinit

Vierailija
26.03.2018 |

"Siis ne koffit oli pöllitty mun kämpiltä, siis vaikkei mul oo paljo frendei nii ne vähätki tekee tollast...kummiski vois niinku sillee kelaa kenen ne periaattees on..et v-ttu huhhuh mitä jengii"

Järkyttävää että tällaiset ihmiset ovat kasvattajan roolissa...

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No järkyty ihan rauhassa.

Vierailija
2/27 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen puhe on ollut teinislangia silloin kun he olivat teinejä tai parinkympin tienoilla. Ei nykyteinit puhu enää noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*ttu mitä jengii!!

Vierailija
4/27 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen puhe on ollut teinislangia silloin kun he olivat teinejä tai parinkympin tienoilla. Ei nykyteinit puhu enää noin.

Eli mitään kehitystä ei ole tapahtunut. Sehän se onkin aika huolestuttavaa että tällaiset ovat hanakimpia lisääntymään. Ei kai näin saisi sanoa, mutta totuushan se on...

Vierailija
5/27 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mammaa kohtaanhan siinä oli väärin tehty. Järkyttyisin enemmänkin jos ne pöllijätkin oli mammoja.

Vierailija
6/27 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mitään kehitystä ei ole tapahtunut. Sehän se onkin aika huolestuttavaa että tällaiset ovat hanakimpia lisääntymään. Ei kai näin saisi sanoa, mutta totuushan se on...

Eli äiti saa puhua vain kirjakieltä? Entäs murteet?

Vierailija
7/27 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus? Sulla on varmaan tilastotietoa asiasta?

Vierailija
8/27 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

XD No kyllä puhuu, ihan vaikka pk-seudulla.

Vierailija
9/27 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Nelson Mandela on kuollu.

-Kuka se on?

-Entiä. Joku julkkis.

Vierailija
10/27 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mammaa kohtaanhan siinä oli väärin tehty. Järkyttyisin enemmänkin jos ne pöllijätkin oli mammoja.

En mä olisi ainakaan toivonut että äitini olisi mun lapsuudessani pitänyt kännäämisiltoja ja antanut noin paljon arvoa kaljoillensa..

Vierailija
11/27 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus? Sulla on varmaan tilastotietoa asiasta?

Kyllähän sitä on tutkittu ketkä hanakimmin lisääntyvät. Ja ne ovat juuri sitä ns. heikompaa ainesta. Googlettaa voi, jos asia kiinnostaa.

Vierailija
12/27 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan ne varmasti olleet jotain kusenpolttamia Yh :ita.

Vierailija
13/27 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli äiti saa puhua vain kirjakieltä? Entäs murteet?

Toki kiinnitin huomiota tyyliin puhua "sillee niinku" mutta enemmän mietin tuota aihetta mikä heitä niin kovasti vaivasi..että ihan kaljat pöllitty. Kyllä on prioriteetit äiti-ihmisillä kohdillaan... ja nythän tietenkin olen kusipää, kun en ilmaise ihailuani vaan jopa kritisoin näinkin törkeästi heidän juttujaan.

Vierailija
14/27 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No järkyty ihan rauhassa.

Koff-mamma spotted

Vierailija
15/27 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mennyt avarakatseisuus joillain vähän yli kun aloitusviestissä mainittua pidetään sopivana puheena aikuisilta ihmisiltä?

Vierailija
16/27 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:--D apua!

Joskus tuli tv:stä saippuamainos (Dove?). Siinä nainen sanoi jotenkin niin että "mun kädet oli niin kuivat etten voinut puhua enää!"

Tilanne hoitui Dovella. Miksi tää tuli mulle mieleen apsta!

Vierailija
17/27 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä olisi ainakaan toivonut että äitini olisi mun lapsuudessani pitänyt kännäämisiltoja ja antanut noin paljon arvoa kaljoillensa..

No jos on pienituloinen niin kyllä silloin kaikki varastettu tavara harmittaa. Kyllä äideilläkin saa olla omaa elämää, mistäs tiedät ettei se ollut vaikka ainoa vapaa-ilta pariin vuoteen hänellä ja sekin päättyi ikävästi.

Vierailija
18/27 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa että tällä palstalla usein halveksutaan wt:itä...milloin tatuoinnit on wt, milloin shokkivärjätyt hiukset...mutta kun joku kyseenalaistaa jonkun joka oikeasti on sitä wt-käytöstä parhaimmillaan niin aina löytyy niitä joiden mielestä kritisoiva onkin se jota pitää halveksua. Minusta wt:n tekee nimenomaan typerän teinin henkiselle tasolle jämähtäminen ja nuo aloitusviestiin lainatut puheet kuulostavat nimenomaan siltä.

Eikä muuten varmasti olisi löytynyt kovin montaa ap:n puolustajaa, jos ap itse olisi ollut tuolla tavoin puhuva äiti.

Vierailija
19/27 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa että tällä palstalla usein halveksutaan wt:itä...milloin tatuoinnit on wt, milloin shokkivärjätyt hiukset...mutta kun joku kyseenalaistaa jonkun joka oikeasti on sitä wt-käytöstä parhaimmillaan niin aina löytyy niitä joiden mielestä kritisoiva onkin se jota pitää halveksua. Minusta wt:n tekee nimenomaan typerän teinin henkiselle tasolle jämähtäminen ja nuo aloitusviestiin lainatut puheet kuulostavat nimenomaan siltä.

Eikä muuten varmasti olisi löytynyt kovin montaa ap:n puolustajaa, jos ap itse olisi ollut tuolla tavoin puhuva äiti.

Hmm, no kun se nyt vaan on vähän typerää yhden pikku puheen pätkän perusteella leimata koko ihminen tietämättä tästä mitään.

Vierailija
20/27 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm, no kun se nyt vaan on vähän typerää yhden pikku puheen pätkän perusteella leimata koko ihminen tietämättä tästä mitään.

Sädekehä pään päällä? Etkö itse ole koskaan tehnyt vastaavaa? Taas näitä tilanteita joissa on helppo esittää itse pyhimystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän