Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksin lomalle

Vierailija
26.03.2018 |

Onko kenelläkään vinkkiä, mihin voisin matkustaa yksin toukokuussa? Muutamaksi päiväksi (max viikko) ja Euroopassa. Jonkin verran olen matkustanut, mutta yksin en koskaan. Mieluummin kaupunki kuin ranta.

Mieheni ei halua kanssani lähteä ja ketään reissukaveria ei ole :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä yksin voi matkustaa mihin vaan, minne voisi muutenkin mennä. Mistä tykkäät? Sohppilusta, historiasta, taiteesta...? Mene Pariisiin, siellä on aina näkemistä, vaikka olisi käynyt ennenkin. Käy taidenäyttelyssä, istuskele kahvilassa ja syö hyvin. Kävele puistoissa ja nauti keväästä, toukokuussa on todennäköisesti jo aika lämmintä.

Toinen kiinnostava paikka olisi minusta Praha.

Vierailija
2/10 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orimattila tai Kouvola. Molemmat sijaitsevat Euroopassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, aivan kuin olisin omaa kirjoitusta lukenut.. Minä lähdössä myös yksin, kun ei ketään saanut kaveriksi. Muutamaksi päiväksi/ viikoksi toukokuussa. Jonnekkin päin Eurooppaa.

Vierailija
4/10 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse mikä tahansa eurooppalainen (pää)kaupunki ja anna mennä.

Pariisi on turhaan haukuttu, Berliini on jylhä.

Lontoo on kallis, Praha on tavis, muttei se haittaa.

Mene.

Hyvää matkaa.

Vierailija
5/10 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIkä tahansa paikka, mikä kiinnostaa. Pidätkö suurkaupungista vai luonnossaliikkumisesta? Vai rantalomailusta? Haluatko ulkomailla vai koti-Suomeen?

Vierailija
6/10 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kööpenhaminaan, Amsterdamiin, Prahaan, Budapestiin, Madridiin.

Mutta voit toki matkustaa ihan mihin vain. 

Vierailija
7/10 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukholma, Pariisi, Berliini, Munchen, Wien, Salzburg, Amsterdam, Kööpenhamina, Rooma...... näitähän riittää. Ja pienempiä kaupunkeja varsinkin. Vaihtolennoilla pääsee Euroopassa vaikka ja minne.

Vierailija
8/10 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut yksin Lontoossa muutaman päivän ja nyt suunnittelen lähteväni taas yksin tällä kertaa rantalomalle touko- tai kesäkuussa, ehkäpä Espanjaan.

Vierailija
9/10 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt lähtisin yksin, kiertelisin Belgiaa ja ehkä Hollantia. Esim. Brugge ja Gent kiinnostavat. Ei liian seikkailullista vaan sopisi varmaan hyvin yksin matkustavalle.

Vierailija
10/10 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä matkustan aina yksin. En jaksa roikottaa ketään mukana, matkat on mun omaa aikaa. Enkä halua tehdä mitään kompromisseja missään asiassa kun reissaan. Euroopan kaupungeista mun lemppareita on Amsterdam, Lissabon, Firenze ja Venetsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi