Palkkaisitko sinitukkaisen naisen?
Kommentit (30)
En voisi koska en tykkää sinisestä, sen sijaan palkkaisin keltatukkaisen Alman tyylisen naisen. Keltainen on lempivärini ja nyt on pääsiäinenkin tulossa, joten trendivärikin.
Miksi sitten täällä kuljetaan aina naama kutrussa ja huppu päässä, näytän vihat vastaantulijalle? Ja jos toisella on jotain vaikka kengät mitä sinulta puuttuu niin pitää asia ihmetellä? Epänormaalia on uskokaa jo!
Olen itse täysin samaa mieltä että täällä ihmsiet ovat järkyttäviä. Kiusataan niin paljon että sielu kuivuu kasaan. taitaa olla niin että suomalaiset itse ovat täysin sokeita tälle, vasta kun ulkomaille lähetään niin aukee silmät.
Palkkaisin. Mutta minä en kyllä koskaan tule palkkailemaan ketään, pysyn esimiestehtävistä erossa tarvittaessa vaikka työttömäksi jäämällä.
Kiva lukea tätä ketjua sinitukkaisena :D Yhtään tatskaa tai lävistystä mulla tosin ei ole, jos korviksia ei lasketa
N18
Kyllä se riippuu ihan siitä suun käytön laadusta.
Palkkaisin ilman muuta. Minun oma tyttäreni ihmettelee 18-v, kuinka paljon ennakkoluuloja on ihmisiä kohtaan jotka poikkeaa massasta, itse joutunut kokemaan sellaista kun vaalean pinkit hiukset ja ihmiset luulee häntä vähän tyhmäksi siis he jotka ei tunne ja sitten ällistyvät kun tulee puhetta koulumenestyksestä ja hänellä lukiossakin 10 ka, niin sanoo, että silloin ne vasta outona pitävätkin. Eli Suomalaiset ei vielä oikein osaa hyväksyä erilaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Palkkaisin. Ei ulkonäöllä väliä. Teot ratkaisee. Meillä on töissä sinitukkainen, tatuoitu, lävistetty nainen. Parhaimpia työntekijöitä meidän 30 henkisessä porukassa.
Onko kyseessä strippibaari?
Joo, varsinkin jos kampaustyyli on kuin Valentina Petrenkolla
Mä tein fiksusti, menin töihin perusblondina ja sit täräytin pään vihreäksi. Suckers! 😘
Jos hän osaa sanoa muutakin kuin "mitä vttua".