Olen laihtunut +10 kg, mies huomautti että "sulle on tullu vähän mahaa"
Vuoden aikana siis laihtunut tuon ja vaatekoko pienentynyt parilla numerolla. Tasaisesti olen laihtunut ja eniten senttejä lähtenyt vyötäröltä. Muutama muu on kyllä viimeaikoina kysynyt olenko laihtunut.
En nyt taas ymmärrä.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Siis laihtunut +10kg? Vai lihonut -10kg? 🤔
Laihtunut yli 10 kg.
kateellinen. onko mies itse kenties lihonut?
Nyt on vaikea hahmottaa tätä keissiä. Laitapa kuva tisseistä ja peppusestasi, niin kuvio selkenee hieman.
Yhdelle mun tutulle kävi niin , että oli miehen kanssa molemmat lihavia ja aloittivat laihdutuskuurin. No nainen sai aikaan näkyviä tuloksia ja kehuja ystäviltä, mies taas epäonnistui. Alkoi dissaamaan naista, esim: naisen alapää ei kuulemma tuntunut enään niin tiukalta kuin lihavana ollessaan. Kun nainen vaihtoi hiustensa väriä ja voin vaan sanoa , että oli todella kaunistunut edukseen ja väri ja kampaus sopivat todella hyvin hänelle, niin sitäkin piti haukkua. Tuli kateelliseksi vissiin tai pelkäsi toisten miesten kiinnostuvan naisestaan liikaa? Ei osannut tsempata toista ja olla ylpeä naisestaan. No en ole ihan varma tuliko ero näistä syistä mutta tuli kuitenkin.
Se varmaan ajattelee että laihdutettua jotain toista miestä varten
Mies pelästyi että muut miehet kiinnostuvat sinusta kun olet hoikistunut ja jätät sen. Muuta syytä tuohon kommenttiin ei ole kuin itsetuntosi musertaminen.Seuraavaksi se alkaa roudata himaan herkkuja sulle ja suuttuu verisesti jos kieltäydyt syömästä niitä. Noi on NIIN nähty.
Miehesi kannusti sinua laihtumaan lisää. Ei pitäisi olla vaikeaa ymmärrettäväksi.
Ehkä vatsaasi on tullut laihtumisen myötä löysää nahkaa ja kun olet laihtunut muualta niin paljon, niin alavatsalla voi näkyä pieni pömppis. Sitä ei ehkä aiemmin niin huomanut, kun oli tasaisesti massaa muuallakin kehossa. Miehesi ei taida kovin hyvin hahmottaa vartalosi kokoa, kun ei tajua sun pienentyneen.
Siis laihtunut +10kg? Vai lihonut -10kg? 🤔