Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pystytte asumaan kaupungissa

Vierailija
25.03.2018 |

Mun menis kaikki rahat heti. Asun siis muutaman tuhannen asukkaan tuppukylässä ja täällä on kaksi ruokakauppaa, ei muuta. Jos asuisin kaupungissa, jossa on ravintoloita, leffateattereja ja vaatekauppoja, olisin konkassa vartissa. Miten pystytte hillitsemään ostohaluja? Viinit tilaan paikalliseen Alkoon tosin Vantaalta, täältä kun ei saa sitä mitä haluan, ihan hyvä systeemi tämä kuitenkin.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ajatusmaailma on tyypillisen maalainen. Kun kauppoihin ym ei ole tavallisesti pääsyä, tarpeet ja mieliteot kerääntyvät ja sitten kun sinne kaupunkiin pääsee, niin tulee osteltua holtittomasti kaikenlaista.

Vierailija
22/27 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeastiko ajattelette kaupunkilaiset että mulla olis huono itsehillintä? Rakastan vaan tiettyjä vaatteita ja olis tosi ihanaa jos ne olis tyrkyllä nurkan takana. Kyllä teilläkin jotain intohimoja on. Mä vaan joudun näkemään vaivaa näiden vaatteiden eteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n ajatusmaailma on tyypillisen maalainen. Kun kauppoihin ym ei ole tavallisesti pääsyä, tarpeet ja mieliteot kerääntyvät ja sitten kun sinne kaupunkiin pääsee, niin tulee osteltua holtittomasti kaikenlaista.

Olet oikeassa, rakastan kaupunkeja mutta työ on täällä maalla. Kolmen vuoden kuluttua olen velaton ja ostan kaupunkikämpän itselleni viikonlopuiksi ja lomille. Ihkua että joku sentään ymmärtää eikä teilaa.

Vierailija
24/27 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. 

Vierailija
25/27 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bossin vaatteiden osteltu ei ole koskaan holtitonta. Tiedoksi.

Vierailija
26/27 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan vain tarpeellista. Silloin etsin jotakin tyylikästä. Ehkä maalla asuvalla on kaupungista sellainen kuva, että täällä on lähinnä kauppoja. Kaupunkielämä on moninaista. Tapahtumia, kahviloita, elokuvia, konsertteja. Runsaasti ilmaista ohjelmaa sekä liikuntamahdollisuuksia. Itse rakastan eniten kaupungin valoja, kävelyä rannoilla ja kauppatorilla. Kesällä voi mennä vaikka Linnanmäelle viettämään aikaa ystävien kanssa. Sinne pääsee sisään ilmaiseksi, vaikka laitteet ovatkin maksullisia.

Vierailija
27/27 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen syntynyt täällä, en osaisi asua pienessä paikassa. Kiva on kesällä käydä lomilla sukulaisten luona ja muuallakin kun Suomen luonto on niin kaunis. Mulla on ollut taipumusta vaate- ym shoppailuun, vähän liiankin kanssa. Nykyään ei enää huvita niin paljon kun nurkat pursuaa tavaroita. Se on kiva kun on ihmosiä ja tapahtumia, viihdyn hyvin kotonakin. Jos olisi syntynyt maalla niin ehkä ajattelisin toisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi