Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haussa naisellinen välikausitakki. Mikä näistä kaunein (kuvat)?

Vierailija
25.03.2018 |

Ovat kaikki H&M:ltä.

a) http://www2.hm.com/fi_fi/productpage.0597061001.html
b) http://www2.hm.com/fi_fi/productpage.0596172001.html
c) http://www2.hm.com/fi_fi/productpage.0525697001.html
d) ei mikään

Haussa naisellinen välikausitakki. Mikä näistä kaunein (kuvat)?

Vaihtoehdot

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ostaisi vain sitä mikä eniten omaa silmää miellyttää?

Vaikka sinä kokisitkin ettet mieti mitä muut ajattelevat vaatteistasi ei se tarkoita etteikö muut olisi kiinnostunteita muiden mielipiteistä. Usein tämä liittyy siihen ettei kysyjällä/tällaista pohtivalla ole ns. varmaa makua. Itse kuulun heihin ja kyllä voin myöntää että muiden ajatuksilla on minulle väliä. Niin on monelle muullekin, vaikka niin kovasti väittäisivät ettei ole. Jopa niille joilla on se varma maku (he vain tietävät miten pukeutua sillä tavoin, että muutkin varmasti ihailevat). Onhan toki sitten toinen ääripää eli ihmiset jotka pukeutuvat ties mihin jopa omastakin mielestä outoihin ja rumiin vaatteisiin, mutta hekin haluavat herättää muissa tunteita,olivatpa ne tunteet sitten järkyttyneisyyttä tai ihan mitä tahansa maan ja taivaan väliltä. Eli ihan me kaikki aikuiset ja suht normaalijärkiset yhteiskunnassamme pukeudumme siten kuin millaisen vaikutelman tai millaisia tunteita me haluamme muissa ihmisissä herättää.

Näin. Jostain syystä tämä on vaikea myöntää monille, vaan itselle uskotellaan, ettei välitetä yhtään muiden mielipiteistä. Ehkä jotkut ajattelevat, että muiden mielipiteistä välittävä on automaattisesti liian epävarma, jolla ei ole omaa tahtoa ollenkaan. Eli ajatellaan liian mustavalkoisesti, että on vain ääripäitä.

Vierailija
22/23 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ostaisi vain sitä mikä eniten omaa silmää miellyttää?

Vaikka sinä kokisitkin ettet mieti mitä muut ajattelevat vaatteistasi ei se tarkoita etteikö muut olisi kiinnostunteita muiden mielipiteistä. Usein tämä liittyy siihen ettei kysyjällä/tällaista pohtivalla ole ns. varmaa makua. Itse kuulun heihin ja kyllä voin myöntää että muiden ajatuksilla on minulle väliä. Niin on monelle muullekin, vaikka niin kovasti väittäisivät ettei ole. Jopa niille joilla on se varma maku (he vain tietävät miten pukeutua sillä tavoin, että muutkin varmasti ihailevat). Onhan toki sitten toinen ääripää eli ihmiset jotka pukeutuvat ties mihin jopa omastakin mielestä outoihin ja rumiin vaatteisiin, mutta hekin haluavat herättää muissa tunteita,olivatpa ne tunteet sitten järkyttyneisyyttä tai ihan mitä tahansa maan ja taivaan väliltä. Eli ihan me kaikki aikuiset ja suht normaalijärkiset yhteiskunnassamme pukeudumme siten kuin millaisen vaikutelman tai millaisia tunteita me haluamme muissa ihmisissä herättää.

Kyllä, mutta jos aloittajan kyselyllä on tarkoitus vahvistaa valintaa, meidän pitäisi tietää hänestä paljon, paljon enemmän. Nuo takit ovat keskenään aivan erilaisia emmekä tiedä, mikä olisi juuri hänelle kiva.

Juu ymmärrän kyllä mitä tarkoitat. Halusin vain ilmaista oman näkemykseni sille miksi monet tällaisia kyselevät. Ei sitä toki kysyttykään, minulla vain on usein tapana työntää nenäni joka paikkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen AP. Tämä oli testi. Halusin testata onko päässäni jotain vikaa, kun minusta kaikki H&M:n takit on ihan järkyttävän omituisia. Valitsemani kolme takkia oli heidän normivalikoimaansa. Kai niillä tavoitellaan jotain high fashion -tyyliä, mutta siis eihän tuollaisia näy katukuvassa missään. Miten kyseinen liike on enää edes pystyssä? Kuka sieltä ostelee?

En tajua, miksi H&M:llä on noin rumia takkeja? Ainoa, jolla olen nähnyt tuommoisia taiteellisia, on Maria Veitola. Vain kynityt hiukset ja mutsifarkut sekä lippis puuttuu. Kerran kun kävin etsimässä H&M:n verkkokaupasta takkia, siellä oli polviin asti tönkkösuota, tikattu ruskea kylpytakki 3/4-hihoilla, ja se oli langanlaihan mallin päällä, yhdistettynä oransseihin kerrastonhousuihin ja leopardikuvioisiin piikkikorkkareihin. Ajattelin, että onko tämä joku vitsi.

Sitten Zalandon ja Onlyn kuvastoissa on tuulitakkeja ja pusakoita hupulla. Mihin helvettiin tässä pitää mennä ostoksille, että saa normaalin naisellisen, muotoon leikatun huputtoman takin? Kangaskauppaan ja räätälille? Jenkeissä saattaisi olla? Siellähän arvostetaan klassista naisellista tyyliä toisin kuin Euroopassa?

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan