Onko sinun tosissasi kirjoittamaasi aloitusta epäilty provoksi?
Kommentit (42)
Kerroin anopin tarjonneen marenkeja, joiden parasta ennen oli vuodelta 1999. Ei uskottu.
Minä en usko, että m*** tarkistelee ilmoituksia, vaan viestejä lähtee niiden pohjalta automaattisesti.
//Tuli "Kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen."
Minä en usko, että m*** tarkistelee ilmoituksia, vaan viestejä lähtee niiden pohjalta automaattisesti.
//Tuli "Kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen."
Kaikkeahan täällä luullaan provoksi. Olen itsekseni ihmetellyt, mahtaako se olla yksi ainoa tyyppi, joka jakelee tyylipisteitä provoksi tuomitsemistaan aloituksista. En pidä sitä erityisen fiksuna.
Kerroin mieheni pettäneen minua. Ketjuun eksyi vale-ap selittämään jotain ja aloitukseni leimattiin siitä johtuen provoksi. Totta se kuitenkin oli.
En ole kirjoittanut yhtään viestiä tosimielellä palstalle koskaan. Tämä on ainoa poikkeus. Vai onko?
Vajaa 3v sitten kirjoitin pari päivää isäni kuoleman jälkeen. Isältä ei jäänyt käteistä mutta jäi purkukuntoinen talo ja pieni maatila. Kerroin, että joudumme siskon kanssa maksamaan hautajaiset enkä ollut varma olisiko meillä edes varaa matkustaa hautajaisiin toiselle puolelle Suomea. Kaikenlaista jankkaajaa oli ja lopulta joku "asiantuntija" tuomitsi provoksi, koska hänen mukaansa parin päivän päästä kuolemasta ei voi vielä saada tiliotteita, joten emme voisi olla selvillä paljonko isältä jäi rahaa tai mitä laskuja olisi maksettavana. No eihän niitä saakaan, mutta kun siskoni oli viimeiset 6v toiminut isän edunvalvojana, niin totta kai hän tiesi rahatilanteen tasan tarkkaan. Hänellähän oli kaikki vanhat tiliotteet kuolinhetkeen asti.
ei ole tarvinnut epäillä, kun kaikki tänne kirjoittamani jutut on sellaisia.
Palstallahan pyörii näitä pellejä jotka tulevat jotakuinkin joka ketjuun selittämään kuinka ne ovat provoja. Ihmisiä joiden elämä on niin tapahtuma- ja merkitysköyhää etteivät he voi uskoa kenellekään muullekaan mitään tapahtuvan.
Pari kertaa on epäilty provoksi, kun lapsi oli pieni ja kerroin häneen liittyviä juttuja. Esim. se, ettei hänellä ollut hammassärkyä, vaikka hammaslääkäri löysi tulehduksen hänen maitohampaansa juuresta.
Lakkasin sitten kirjoittamasta tänne asioista, jotka askarruttivat.
Varmaan tämä vastaus on jonkun mielestä provo...
Mä on kuulemma ihan feikki koko mies! Provo ja trolli!
Mun pitäisi kuulemma tehdä enemmän kielioppivirheitä, että olisin uskottavampi. Kirjoitan mukamas myös parempaa suomea kuin suomalaiset (kiitos!). Olen oikeasti otettu tästä kehusta. Käytän paljon aikaa suomen opiskeluun, kielioppiin ja oikeinkirjoitukseen.
Olen kuulemma myös cockblocker.
Ilmeisesti mun aloitukset ja kommentit ovat kuitenkin olleet ihan asiallisia kun niiden kimppuun ei olla suuremmin hyökätty.
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Kaikkia aloituksiani on. Mutta sehän on vakio täällä.
En ole kertaakaan provonnut palstalla, mutta silti kaikkia aloituksiani on huudeltu provoksi :D Välillä aika inhottavaa, jos esimerkiksi avaudun jostain oikeasti herkästä aiheesta. Tuskin kirjoitankaan tänne en yhtään avausta, tulee vaan entistä huonompi olo
N18
Vierailija kirjoitti:
Nyt jäi kiinnostamaan, että 1) oletteko vielä yhdessä ja 2) onko hän homo?
Minuakin kiinnostaa!
Ei aloituksia, mutta hyvin ja huolella perusteltuja mielipiteitä, jotka eroavat siitä perinteisestä ja totutusta ajatustavasta, luullaan usein provoksi. Tai ehkä se provohuutelu on viimeinen oljenkorsi, kun omat perustelut loppuu, en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Ei aloituksia, mutta hyvin ja huolella perusteltuja mielipiteitä, jotka eroavat siitä perinteisestä ja totutusta ajatustavasta, luullaan usein provoksi. Tai ehkä se provohuutelu on viimeinen oljenkorsi, kun omat perustelut loppuu, en tiedä.
Onko ne sun kommentit loukkaavia jotain ihmisryhmää kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ne sun kommentit loukkaavia jotain ihmisryhmää kohtaan?
Eivät todellakaan ole. Ihan neurtaalisti kirjoitan erilaisista yleisistä aiheista, harvemmin ihmisistä.
Montakin kertaa. Epätavallisista asioista keskusteleminen on huono juttu tällä palstalla. Joko poistetaan tai luullaan provoksi. Onneksi on muitakin paikkoja kun VAUVA palsta.
On ja se poistettiin saman tien. Kysyin aloituksessani, tuntuuko muista siltä, että palstalla on paljon miesvihaajia. Moderaattori on ilmeisesti itse aloituksessa mainittu miesvihaaja.