Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avaatko ovea jos joku soittaa ovikelloa?

Vierailija
25.03.2018 |

Istuin kotona ja katsoin tv:tä. Yhtäkkiä soi ovikello ja en avannut ovea koska en odottanut ketään tulevaksi luokseni. Jälkikäteen tajusin olisiko ollut virpojia liikkeellä....meidän talon alaovet ovat päivisin kiinni liekö sitten talon lapsia ollut.....kääk! Onneksi en avannut ovea. Eikä minulla olisi ollut mitään annettavaa!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on kotona niin kyllä (sen jälkeen kun olen ikkunasta tiiraillut että kuka siellä on), muuten en todellakaan. Nykyään ei voi olla liian varovainen.

Vierailija
22/30 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En avaa, ellei etukäteen ole soivittu tapaamisesta ja vierailusta.

Kerrostaloissa ei yleensä avata kovin huoletta ovea. 

Eikä kai nykyään kannatakaan kun on kaikenlaisia sarjakuristajia juoksentelemassa vapaina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaan aina. Ei tuo ovikello niin tiuhaan kilise, että riesaa olisi. Suloiset virpojat otan aina iloisesti vastaan.

Joskus on Jehovan todistajiakin seisonut kynnyksen takana, kieltäydyn kaikesta julistuksesta, enkä päästä heitä kotiini koskaan. Olen sanonut heille, että minun ovelleni ei tarvitse tulla.

Vierailija
24/30 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka menette katsomaan ovisilmästä, koputtajahan kuulee teidät. Vai eikö se haittaa teitä? Minä en ikinä avaa, mutta en jotenkin kehtaa näyttää koputtajalle, että olen kotona, enkä muuten vain avaa. :D

Vierailija
25/30 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä avaan. Tänään en avannut, 2 kertaa on soinut ovikello tänään.

Vierailija
26/30 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin avaan oven. Toisella kädellä pidän koiran kaulapannasta kiinni, eikä kukaan ole väkisin sisälle pyrkinyt.

Vierailija
27/30 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka menette katsomaan ovisilmästä, koputtajahan kuulee teidät. Vai eikö se haittaa teitä? Minä en ikinä avaa, mutta en jotenkin kehtaa näyttää koputtajalle, että olen kotona, enkä muuten vain avaa. :D

Mietin just samaa. :D Mua hävettäisi mennä siihen oven taakse kun tiedän että sen aivan varmasti kuulisi kun avaisin välioven. 

Vierailija
28/30 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kuulee niin ei haittaa. Mutta ei se välttämättä kuulekaan.

Vierailija
29/30 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos sieltä pärähtää joku Janne Kataja tutkimaan vieraanvaraisuutta tai Posse suihkuralliin kuvausryhmineen, mitä av-mammat siinä tapauksessa tekisivät?:D

Todellinen kauhuskenaario. Meillä lapset ryntäävät aina avaamaan oven ekana jos ollaan kotona

Vierailija
30/30 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin avaan! Se on normaalia käytöstä. Ei siellä kukaan ole ilman asiaa sisälle pyrkimässä. Jos on minkään sortin kaupustelija, osaan sanoa, että kiitos vaan mutta en ole kiinnostunut ja hyvää päivänjatkoa ja näkemiin. Meidän ovikelloa rimputetaan virpomis-, nuutipukki- ja halloween-päiviä lukuun ottamatta ehkä viisi kertaa vuodessa ennakkoon sopimatta, ja silloin siellä tavallisesti on joko Verisure- tai kattokauppias tai joku naapureista, jolla on ihan oikeaa fiksua asiaa. Jehikset ovat jo luopuneet toivosta meidän talon suhteen.

Tavallisesti naapurustoasiat hoidetaan kyllä sillä tyylillä pihassa sitten kun nähdään, että no nyt se naapurin ukko tuli töistä, äkkiä puhumaan sille ennen kuin se ehtii sisälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä