Ääntely seksin aikana
Miksi naisen pitäisi aina voihkia kuin viimeistä päivää ja miehen ei tarvitse pitää pihaustakaan??
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
No mä oon mies ja kyllä multa joskus ääniä tulee. Pitkään rakasteltu ja useasti lähellä orgasmia käyty sen aikana. Naisen lämmin hikinen ja nautinnosta vapiseva vartalo sylissä. Saan niin kovan orkun, että silmissä sumenee. Ei siinä pysty enää hiljaa olemaan..
niin. niin..
Orgasmi(t) kirjoitti:
No ei tuota pysty pidättämäänkään, jos oikein hyvältä tuntuu. Pakko on voihkia.
On kokem6s siitä, että exän kämppikset samassa talossa tietty ja aivan ulvoin nautinnosta kun mies täytti mut kokonaan. Yritin pidätellä, ei onnistunut.
niin. niin nii..
Vierailija kirjoitti:
Minusta pihaustakaan päästämätön mies on tylsä. Kyllä mä haluan kuulla kun mies nauttii ja kiihotun itse orgasmiin kun mies pitää vähän ääntä ja sitten sanoo kiimasta huohottaen sanoo että saa pian. Kummatkaan meistä ei huuda, mutta jos ei ole lapsia kotona niin voihkitaan molemmat välillä aika äänekkäästikin. Sekin on tosi kiihottavaa kun mies laukeaa suihinotossa niin että koko mies tärisee ja voihkii.
On mulla ollut sellaisiakin miehiä joista ei edes juuri laukeamista huomannut enkä tykännyt yhtään.
nii. niin niin..
Minä ääntelen vaistomaisesti, kun minua pannaan. Yleensä mies työntää vaatekappaleen suuhuni emmenkuin alkaa rajummin nussimaan, ettemme häiritse naapureitamme. Joudun ikäänkuin hurmostilaan, kun mieheni työntää edestakaisin isoa kaluaan sisääni ja lopulta laskee spermat syvälle sisääni.
Ei se noin saisi olla pelkästään. Rakastan sitä niin paljon, kun mies ääntelee sängyssä!! Menee omakin nautinto ihan omiin sfääreihin. Onneksi on sängyssä mies joka ei pelkää äänellä nautintoaan. Muistakaa tämä miehet, luulenpa että puhun nyt muidenkin naisten suulla or what? ;)
Vierailija kirjoitti:
Kuka ääntelee kuka ei. Kyllä multa joskus ulina pääsee kun irtoo. Tekee niin helvetin hyvää, että...
Tämä on nyt vähän eri juttu kuin kiljua koko ajan niin että naapuriin kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Minä ääntelen vaistomaisesti, kun minua pannaan. Yleensä mies työntää vaatekappaleen suuhuni emmenkuin alkaa rajummin nussimaan, ettemme häiritse naapureitamme. Joudun ikäänkuin hurmostilaan, kun mieheni työntää edestakaisin isoa kaluaan sisääni ja lopulta laskee spermat syvälle sisääni.
mä en tollasesta tavasta ikinä oo rakastelussa ees kuullutkaan? on aika jännä tollanen varmaa vaan voiko olla että sä..
..sitten Heräsitkin unesta?
..niin niin.
niin varmasti:' niin se Metsä vastaa..
..kuin sinne HUUTAA !!! ' (ja sängyssä se on..)
aina.
Aina joku muu ..Eikö? (hyvä. hyvä niin.. ;)