AUTTAKAA!! onks tämmönen liian pitkä rippimekko?
Oon siis melkee 170cm pitkä ja melko hoikka. Onks tämmönen mekko liian pitkä rippimekoks ja jos on nii millasii mekkoi suosittelette? Ite tykkään tästmekost melko paljo.
https://www.vila.com/fi/fi/vl/osta-kategoriottain/mekot/maksimekot/halt…
Kommentit (12)
Nättihän se on pitkällä ja hoikalla.
Oikein söpö mekko nuoren neidin ylle.
Kiva kuulla ja onks tietoo et näkyyks tommonen tumma väri sielt alban alta vai kannattaisko ottaa vaaleempi
Mulla oli nilkkoihin asti oleva mekko, vähän saman tyylinen kuin tuo mutta eri värinen.
Ei kannata miettiä liikaa näkyykö alban alta. Yhdellä oli silloin kun minä pääsin ripille sähkönsininen sweet16 mekko ja ei näkynyt. Ne on yllättävän paksuja ne albat ja ei ketään siellä kirkossa kiinnosta korkeintaan pappia vähän ärsyttää mutta se ei ole sinun ongelmasi.
Vierailija kirjoitti:
Kiva kuulla ja onks tietoo et näkyyks tommonen tumma väri sielt alban alta vai kannattaisko ottaa vaaleempi
Ei näy läpi. Albat on tosi paksuja. Taitaa olla peräti villakangasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näy läpi. Albat on tosi paksuja. Taitaa olla peräti villakangasta.
Ohutta kangasta ne albat ovat ainakin meidän kirkossa. Noista näkyi jonkun verran läpi tummemmat vaatteet.
Ap:n linkittämä mekko on oikein kaunis. Itse en ehkä kovinkaan tummaa väriä valitsisi rippijuhliin.
http://www.espoonseurakunnat.fi/perhejuhlat/rippijuhlat
Tuossa linkissä näkyy ohutta kangasta oleva alba. Hyvin paistaa alla oleva raidallinen vaate läpi.
Onko sillä hirveästi väliä, jos näkyy alban läpi tai alta?
Mieluummin alta näkyy tumma mekko kuin liian lyhyen helman vuoksi pilkottavat stringit.
Paljon tyylikkäämpi valinta kuin vesirajamini seuranaan stripparikengät.
Koska mekko on yksivärinen niin tuummuus ei haittaa. Oikein sovelias ja kaunis mekko.
Kiitti kaikist kommenteist, nyt vaa haluun enemmän ton tyylisen mekon ja oon itekki sitä mieltä et toi sopii konfirmaatioo ku ei oo niin paljastava :)
Ei