Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet auttakaa, neuvoja suihinottoon tällaisessa tilanteessa

Vierailija
25.03.2018 |

Mieheni tykkää kun otan siltä suihin, ja se usein pyytääkin sitä, usein otan ihan pyytämättäkin. Mutta hän haluaisi laueta melkein heti. Minä taas haluaisin että suihinotto olisi pitkä nautinnollinen "kidutus", jossa viedään laukeamispisteen lähelle monta kertaa ja vasta myöhemmin annetaan laueta. Mieheni ei vaan tykkää yhtään tällaisesta laukeamisen pitkittämisestä. En ymmärrä miksi. Eikös orgasmikin ole voimakkaampi, jos kiihottuminen on kasvanut pidempään? Miten saisin hänet rentoutumaan ja antamaan minun tehdä suihinoton siten kuin tykkään? Eikä niin että hän hoputtaa jo minuutin jälkeen että anna laueta älä enää pitkitä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni tykkää kun otan siltä suihin, ja se usein pyytääkin sitä, usein otan ihan pyytämättäkin. Mutta hän haluaisi laueta melkein heti. Minä taas haluaisin että suihinotto olisi pitkä nautinnollinen "kidutus", jossa viedään laukeamispisteen lähelle monta kertaa ja vasta myöhemmin annetaan laueta. Mieheni ei vaan tykkää yhtään tällaisesta laukeamisen pitkittämisestä. En ymmärrä miksi. Eikös orgasmikin ole voimakkaampi, jos kiihottuminen on kasvanut pidempään? Miten saisin hänet rentoutumaan ja antamaan minun tehdä suihinoton siten kuin tykkään? Eikä niin että hän hoputtaa jo minuutin jälkeen että anna laueta älä enää pitkitä?

Onnekas mies, kateeksi käy :)

Sano että sinä määräät tahdin ja pulinat pois.

Tuo pitkitetty laukeaminen on kyllä toisaalta ihan parasta, mutta jos jarrutus jää liian myöhäiselle ja laukeaminen tapahtuu ennen aikojaan, se ei tunnu miltään ja paras terä on silti poissa. Hyvä suikkari sen kyllä korjaa toki taas.

Vierailija
2/13 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kjsdl kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnekas mies, kateeksi käy :)

Sano että sinä määräät tahdin ja pulinat pois.

Tuo pitkitetty laukeaminen on kyllä toisaalta ihan parasta, mutta jos jarrutus jää liian myöhäiselle ja laukeaminen tapahtuu ennen aikojaan, se ei tunnu miltään ja paras terä on silti poissa. Hyvä suikkari sen kyllä korjaa toki taas.

Olen sanonut, että "nyt suu kiinni, minä määrään tahdin", mutta ihan kuin mies ei tykkäisi siitä, että ei saa laueta heti. Miten saan hänet opetettua siihen, että pitkittäminen on kivaa? En päästä pitkittämistä niin pitkälle, että orgasmi menisi "pilalle" vaan pidän tauon jo ennen sitä hetkä. Osaan tämän homman, koska muutaman pitkäaikaisen eksän kanssa tuli harjoitetultua tätä aika paljon, ja he todella rakastivat sitä ja niin minäkin. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä joka annoit alapeukun, kerro miksi. Oliko aloitukseni jotenkin hölmö? Ap.

Vierailija
4/13 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei vaan kestä sitä, että ei saa kun tuntuu niin hyvältä. Meitä on moneksi. Tai sitten pelkää, että erektio loppuu kesken ja koko homma kusee.

Vierailija
5/13 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän ei vaan kestä sitä, että ei saa kun tuntuu niin hyvältä. Meitä on moneksi. Tai sitten pelkää, että erektio loppuu kesken ja koko homma kusee.

Miten hyvää oloa voi olla kestämättä? Ja miten voin opettaa hänet kestämään hyvää oloa?

Olemme olleet vuosia yhdessä, ja kertaakaan häneltä ei ole lopahtanut erektio kesken kaiken. Voi tietenkin olla, että juuri sitä pelkää, mutta en kyllä ymmärrä miksi pelkää jos pelkää. 

Ap.

Vierailija
6/13 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies laitetaan kiinni käsistä ja jaloista sänkyyn, jolloin on ihan sama haluaako hän laueta heti vai myöhemmin. Minä päätän silloin☺ Ja jos liikaa tulee vaatimuksia niin meillä on myös suu-pallo minulle kylläkin ostettu, mutta uhkaan ja käytänkin sitä tarpeen vaatiessa. Itse nautin myös suunnattomasti kun saan oikeen pitkään ja omaan tahtiin "kiusata" orgasmin.

Vierailija
7/13 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se voi olla aika vaikeeta lopettaa kun just on tulossa. Mä harrastan sitä joskus runkatessa, mut joskus en malta lopettaa. Kun pallit nousee kalun juureen, alavatsaa polttaa, tuntuu että koko eturauhanen tulee ulos, kroppa tutisee. Tuntuu että jalat pettää alta ja silmissä sumenee. Yritä opettaa ja rennosti vaan. Kaikki ollaan erilaisia.

Vierailija
8/13 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konstit löytyy kirjoitti:

Meillä mies laitetaan kiinni käsistä ja jaloista sänkyyn, jolloin on ihan sama haluaako hän laueta heti vai myöhemmin. Minä päätän silloin☺ Ja jos liikaa tulee vaatimuksia niin meillä on myös suu-pallo minulle kylläkin ostettu, mutta uhkaan ja käytänkin sitä tarpeen vaatiessa. Itse nautin myös suunnattomasti kun saan oikeen pitkään ja omaan tahtiin "kiusata" orgasmin.

Minäkin laittaisin miehen kiinni noin, mutta hän ei halua sitä, enkä viitsi pakottaa sidottavaksi jos ei tykkää sitomisesta. Tylsää mielestäni tosin. Ap.

Vierailija
9/13 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se voi olla aika vaikeeta lopettaa kun just on tulossa. Mä harrastan sitä joskus runkatessa, mut joskus en malta lopettaa. Kun pallit nousee kalun juureen, alavatsaa polttaa, tuntuu että koko eturauhanen tulee ulos, kroppa tutisee. Tuntuu että jalat pettää alta ja silmissä sumenee. Yritä opettaa ja rennosti vaan. Kaikki ollaan erilaisia.

Mutta eihän miehen tarvitse mitään lopettaa jos minä olen se joka ottaa suihin. Ei sitä voi runkkaamiseen verrata, runkkaamisessa mies määrää tahdin, suihinotossa minä. Ap.

Vierailija
10/13 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin laittaisin miehen kiinni noin, mutta hän ei halua sitä, enkä viitsi pakottaa sidottavaksi jos ei tykkää sitomisesta. Tylsää mielestäni tosin. Ap.

Ei meilläkään mies rakasta sitä en on sidottuna, kun normaalisti se olen minä joka on X:nä sängyssä. Mutta kyllä se suostuu kun ensin vähän hellästi hieroo housujen läpi ja kun tiettyyn pisteeseen saakka pääsee niin hän on hyvinkin suostuvainen mihin vaan jotta saa lopullisen tyydytyksen.

Vierailija
11/13 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen haluaa jotain (vaikka laueta nopeasti) niin miksi ei saisi?

Vierailija
12/13 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään järkeä kysyä muilta mistä miehesi pitää? Entäs jos kaikki muut on sitä mieltä, että pitkitys on kivempaa? Tarkoittaako se, että miehesi on väärässä? Kai hän saa tykätä siitä mistä tykkää.

Vierailija
13/13 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut kyllä saisit sitoa tiukkaan pakettiin ja kiusata mielesi mukaan. Ja se suukapulakin olisi hyvä olla käytössä. Mitä tiukempi sidonta ja avuttomampi asento, sen parempi.

Aina ei valitettavasti toiveet kohtaa.