Mitä haluaisit kahvilasta juuri nyt?
Kommentit (86)
(Ei pitäisi lukea tällaista ketjua tähän aikaan päivästä. Mihinkään ei enää pääse, paitsi kauppaan ja sit jos viitsii itse leipoa jotain.)
Vierailija kirjoitti:
Pannukakkuja, mutta niitä ei myydä missään kahviloissa. Miksi?
Vaalan ABC:lla saa ja on tosi suosittuja, mennään joskus työmatkalla ohi, nam. Jännä että niin harvasta paikasta muualta saa tai ainakin pitää tietää ne paikat, mistä saa. Mä tykkään aamupalalla kanssa ottaa pannaria tai lettuja tai vohveleita, jos pysähdys on jossain kahvilassa.
Hyvää kahvia, berliininmunkin ja joku hyvänmakuinen sämpylä. Taidankin tästä lähteä kahvilaan <3
Haudutettua rooibos-teetä ja pieni pala semmoista vähän rapeaa, makeaa ja ihanaa brownieta. (Saa yhdestä kahvilasta, jota en nyt kuitenkaan ala mainostaa; )
Täytetyn croisantin ja cappuccinon
Luin ketjun ja rupesin katsomaan suklaapupua sillä silmällä.
Oli tarkoitus säästää pääsiäiseen, muttei taida nyt onnistua..
Smoothie luomuna sekä vihreää teetä, sekin luomuna!
Palan savulohipiirakkaa ja iso kahvi maidolla.
Mies43 kirjoitti:
Nuoren kassatytön tiukkaakin tiukempaa persereikää ja kuumia huulia.
Olen ennenkin sanonut täällä että te 73-76 syntyneet "miehet" olette kaikista pelleimpiä.
Miksi mä luen näitä, mulla on kahvia ja jopa suklaata mutta nyt haluan leivonnaisia.
Ison suklaamuffinssin, jossa suklaapaloja ja pähkinöitä sisällä.
Kivennäisvettä ja lämpimän parsapekoniparmesan leivän
Juu on aineet jääkaapissa onneksi...
Iso täytetty croissant ja jäälatte vaniljamakusiirapilla
Kakkua. Onneksi olen kondiittori ja työpaikan kahvilassa on vitriini kunnossa.
Pannukakut ovat huonoja, jos vaikka on jonoa, pitää keskeyttää palvelu ja alkaa tekemään pannukakkua.
Lisäksi jos lämmitetään pannu, se hohkaa ympärille lämpöä ja yhden pannun lämmittäminen kestää kauan.
Tuotteiden pitää olla tarjoilukunnossa.
Tuplaespresson ja jonkun pienen suklaisen kakkupalan.