Room escape - pakohuone - huoneestapako - Oletko käynyt?
Onko pakohuonepelit tuttuja, ootko käynyt kerran vai useammin?
Mietittiin kavereiden kanssa, jos kävisi kokeilemassa, mut noita on nykyään niin valtavasti et vaikea valita mihin kannattais mennä. Tripadvisorista on selailtu ja googlesta myös.
Mistä tietää mikä on hyvä ja onko ne oikeesti niin hauskoja paikkoja mitä ihmiset sanoo?
Kommentit (33)
Käyty on! Oli ihan älyttömän hauskaa!! :D
Firman kanssa käytiin Ruoholahdessa Helsingissä ("virkistyspäivä"). En tykännyt itse kyllä, ei ollut mitenkään kovin hauskaa ainakaan, enemmän sellaista pakkosuorittamista.
Firman pikkujoulut päättyi tällaiseen. Olin yksin huoneessa, jossa oli vain betonilaveri ja teräksinen wc istuin. En millään älynnyt ulospääsyä, seinäkirjoituksetkaan eivät auenneet minulle ja aika tuli aamulla kaiketi täyteen. Sinitakkiset löi tavarat taskuun ja pisti kadulle.
Vierailija kirjoitti:
Firman pikkujoulut päättyi tällaiseen. Olin yksin huoneessa, jossa oli vain betonilaveri ja teräksinen wc istuin. En millään älynnyt ulospääsyä, seinäkirjoituksetkaan eivät auenneet minulle ja aika tuli aamulla kaiketi täyteen. Sinitakkiset löi tavarat taskuun ja pisti kadulle.
Joo mä oon kuullut et noi ei oikein sovi alkoholin alaisena pelattavaksi, tarttis olla selvinpäin että älyää tehtävät.
Onko huoneet englanniksi vai suomeksi? Tykkäisin käydä livenä, netissä tuli noita pelattua esiteininä ihan hirveät määrät :D Muistan demi.fissä oli keskustelut missä otettiin aina yksi peli ja autettiin sitten muita ja annettiin vinkkejä, oli hauskaa :)
Se mikä pelattiin oli ainakin molemmilla kielillä, suomeksi ja enkuksi.
Tuleeko karenssi jos ei pääse karkuun?
Malminkartanossa, Helsingissä. Itserakennetut pelit, ei valmiina osettuja massapelejä.
Vanha ketju, mutta pakko kommentoida. Olet siis käynyt YourEscapessa, oletko käynyt Hullun mökissä? Se olisi yksi seuraavista kohteistamme.
Itse liputan myös näille itse tehdyille, esim Riihimäen Rollaggan huoneet olleet ihan parhaita, tosin oma kokemukseni rajoittuu niihin ja pariin ketjuun. Myös yksi suuresti vaikuttava tekijä on hyvä porukka, meillä sama tiimi ollut lähes kaikissa huoneissa ja pelaamme hyvin yhteen, ehkä työporukalla pelaaminen ei olisi niin hauska kokemus, sillä aina on joku, joka ei ole niin innokkaasti mukana tai porukka muuten ei toimi yhteen.
Itse olen kuitenkin hyvin innostunut näistä ja samalla porukalla pelaamme myös pakolautapelejä!
Itseäni kanssa kiinnostaa, mutta en ole vielä tohtinut mennä. Meille järjestetään tänä vuonna opintojen yhteydessä tilaisuus kokeilla jotain tuon tyylistä vankilapakoa, ja toivon, että sellainen tulee ensi vuonnakin, koska tänä vuonna päivä ei sopinut minulle.