Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko palkkoihin mahdollista ilmoittaa maksuosoitteeksi lainanhoitotili

Vierailija
25.03.2018 |

Aattelin vaan että jos keikoista laittaisi menemään maksut suoraan sinne niin ei tulis kiusausta käyttää niitä..

Ongelma tietty, että maksu osoitetaan viestillä PALKKA eikä luoton maksu..ja kai siihen viitekin tarvitaan vai tarvitaanko?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/24 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ymmärtänyt. Kai sitä voi ilmoittaa maksutiliksi vaikka naapurin tilinumeron. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen tili se on, sitä voi käyttää mihin haluaa. Kunhan saldo riittää lainan eräpäivänä.

Vierailija
4/24 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallinen tili se on, sitä voi käyttää mihin haluaa. Kunhan saldo riittää lainan eräpäivänä.

Mulla kyllä tuo tili rouskaisee käyttötililtä sen lainanhoidon

Vierailija
5/24 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikä tässä on ongelma? Ilmoitat palkanmaksuun sen tilinumeron, johon haluat palkkasi maksettavan. 

Vierailija
6/24 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa eiku hoitotili onkin mun käyttötili ja lainanumero se johon maksu osoitetaan

Muotoillaas kysymys uusiks: siis voiko ton lainanumeron (on tilinumero) ilmoittaa palkkoihin?

Vai laitanko vaan aina tilinauhan ilmaannuttua kyseisen summan menemään sinne saakelin asuntolainanumerolle haha

Vierailija
7/24 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kasvat aikuiseksi, ja opettelet olemaan tuhlaamatta rahasi. 

Jos joku muu maksaa lainojasi (palkanlaskija), niin sillä pitäisi olla oikeat viitteet, että saaja kohdistaa maksut sulta tulleiksi. Äh, senkun itse kierrätät ne rahat suoraan sinne, kyllä sä pystyt olemaan tuhlaamatta ne kun vaan päätät niin.

Vierailija
8/24 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla oma hoitotili lainalle.Avaa sellainen, sovi  muutoksesta pankin kanssa ja ilmoita uusi numero palkanlaskijalle. Pankki veloittaa lainan automaattisesti  hoitotililtä, ei sitä itse maksella miten sattuu.

Itse siirrän käyttötililtä joka palkkapäivä rahaa lainanhoitotilille josta pankki sitten nappaa kuukausierän. Samoin mulla on erilliset tilit laskuja ja sijoituksia varten.Käyttötilille jätän vain muutaman kympin.

Vierailija
9/24 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku muu maksaa lainojasi (palkanlaskija), niin sillä pitäisi olla oikeat viitteet, että saaja kohdistaa maksut sulta tulleiksi. Äh, senkun itse kierrätät ne rahat suoraan sinne, kyllä sä pystyt olemaan tuhlaamatta ne kun vaan päätät niin.

No voi lollotiloo :D minulla on ollut asuntolainoja reilu kymmenen vuotta, mutta se ei suinkaan tarkoita ettenkö vois pohdiskella uusia kuvioita maksusysteemeille. Esim. estämällä itseäni käyttämästä varoja, jotka eivät koskaan tilille ilmaannukaan.

Mutta ainahan sitä voi tiätty pikkase viä aikuistuu tai sit ei

Vierailija
10/24 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa olla oma hoitotili lainalle.Avaa sellainen, sovi  muutoksesta pankin kanssa ja ilmoita uusi numero palkanlaskijalle. Pankki veloittaa lainan automaattisesti  hoitotililtä, ei sitä itse maksella miten sattuu.

Itse siirrän käyttötililtä joka palkkapäivä rahaa lainanhoitotilille josta pankki sitten nappaa kuukausierän. Samoin mulla on erilliset tilit laskuja ja sijoituksia varten.Käyttötilille jätän vain muutaman kympin.

Kun nimenomaan en haluaisi alkaa siirtelemään ja laskeskelemaan mitään yhtään sen enempää kuin tähänkään asti, jolloin laina on lähtenyt automaattiveloituksena tililtä kuukausittain. Mitään erillistä hoitotiliä en tähän tartte.

Vierailija
11/24 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi lollotiloo :D minulla on ollut asuntolainoja reilu kymmenen vuotta, mutta se ei suinkaan tarkoita ettenkö vois pohdiskella uusia kuvioita maksusysteemeille. Esim. estämällä itseäni käyttämästä varoja, jotka eivät koskaan tilille ilmaannukaan.

Ei aikuisen tarvitse keksiä uusia maksukuvioita estääkseen itseään käyttämästä varoja. 

Vierailija
12/24 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseta lainasi lähtemään automaattisesti palkanmaksupäivänä. Nykyään verkkopankissa voi itse asettaa toistuvia suorituksia.

Ja muuten, puhetyylisi (lollotilolloti ym.) on lapsellinen. Ei aikuiset puhu noin.

Vierailija
13/24 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aseta lainasi lähtemään automaattisesti palkanmaksupäivänä. Nykyään verkkopankissa voi itse asettaa toistuvia suorituksia.

Ja muuten, puhetyylisi (lollotilolloti ym.) on lapsellinen. Ei aikuiset puhu noin.

No voi lyllendyydelis sentä, sanavalinnoillahan tässä nyt taannutaan ja kypsytäänkin juu

Asiaan: laina on aina mennyt automaattisesti palkanmaksupäivänä. Siinä ei ole ollut mitään epäselvyyksiä vaan homma on toiminut kuin junan vessa konsanaan. Kysehän oli nyt vain siitä että kokeilisin laittaa keikkatulot suoraan palkanmaksajalta lainanhoitoon. Ihan vaan kokeilu, daa?

Vierailija
14/24 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aikuisen tarvitse keksiä uusia maksukuvioita estääkseen itseään käyttämästä varoja. 

Aijaa no tässäpä sulle yks sellanen nyssitte! Mää kyl aattelin notta tää olis nimenomaa sitä aikaihmisen vastuullisuutta notta koittaa funtsaa notta millä saatas asuntolaina lyhkäsemmäks maharollisimma kivuuttomasti ja vähänniinku itteltäki huamaamati. Onse niipperkulee mukava fiiwis huamata kuinka laina pienenee ilma mitää toimenpirettä melekee

Vierailija
15/24 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkanlaskijan tehtävä on laskea palkat ja lähettää ne maksuun, ei huolehtia lainanlyhennyksistä tai muustakaan maksuliikenteestä muiden puolesta.

Vierailija
16/24 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama. Paitsi lainanhoitotilille menee rahat myös laskuihin. Laskettu vuositasolla kuukausimenot. Siirretään aina reilusti

Vierailija
17/24 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkanlaskijan tehtävä on laskea palkat ja lähettää ne maksuun, ei huolehtia lainanlyhennyksistä tai muustakaan maksuliikenteestä muiden puolesta.

Mutta palkanlaskija ei varmaankaan välitä siitä mihin numeroon hän maksun näpyttelee eikös? Jos se nyt sit sattuu olee lainanumero=lainanmaksu, niin siinähän on vaan kätevästi saatu kaksi kärpästä yhdellä iskulla

Vierailija
18/24 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä kuulostaa siltä että pankki on epäonnistunut riskiarviossaan kun ap:lle lainan myöntänyt.

Vierailija
19/24 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä kuulostaa siltä että pankki on epäonnistunut riskiarviossaan kun ap:lle lainan myöntänyt.

Mites se nyt tähän liittyy

Jos osaat lukea, niin ap on lisäämässä kuukausittain lyhentämäänsä määrää. Toisin sanoen sulosointuja pankkiirin korville ja näin ollen hyvä asiakas pankille.

Vierailija
20/24 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkeuksellisen fiksut ihmiset ovat niitä, jotka miettivät niin erikoisia ratkaisuja, että muut pitävät heitä idiootteina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan