Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tyttäresi sanoo sinulle, että hän haluaa olla isona missi, koska ihailee instamissien elämää mitä sanot hänelle?

Vierailija
25.03.2018 |

Onko missit hyviä esikuvia nuorille? Kannustaisitko tytärtäsi missin uralle?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/14 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Misseillä on huonot palkat ja ikuinen lööppikierre, myös silloin kuin sitä ei itse halua. Ns. turhia julkkiksia tositv tyyliin.

Vierailija
4/14 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En.

Misseillä on huonot palkat ja ikuinen lööppikierre, myös silloin kuin sitä ei itse halua. Ns. turhia julkkiksia tositv tyyliin.

Hyväpalkkaisia nuo näyttävät olevan.

Vierailija
5/14 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko missit hyviä esikuvia nuorille? Kannustaisitko tytärtäsi missin uralle?

En kannustaisi, vaan kehottaisin unohtamaan höpöhöpö haaveet ja miettimään jotain OIKEAA ammattia.

Vierailija
6/14 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koettaisin jutella tytön kanssa.

- mitä kaikkea misseiltä vaaditaan, ulkonäkö, paino, aina esillä, jos tekee tyhmiä heti lööpeissä jne

- koettaisin keksiä myös hyviäpuolia asiasta (kylläkin vaikeaa minulle)

- kannustaisin punttisalille, lenkille jne jos haluaisi missiksi eli sen eteen tarvitsisi tehdä todella paljon työtä. eli voisi aloittaa haaveensa toteuttamisen rankasta puolesta.

Onneksi tyttöni tuskin koskaan tulee haaveilemaan misseydestä! Tyttö jo 10 v eikä vaatteet, meikit, ulkonäkö ym vielä kiinnosta lainkaan. Muutenkin enemmän sellainen jalat maassa tyyppi ainakin vielä.

Vierailija
7/14 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En.

Niinkö?

https://www.is.fi/viihde/art-2000005431776.html

Vierailija
8/14 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin häneltä, mitä hän kuvittelee instamissien elämän olevan ja miten monta 45-vuotiasta instamissiä hän tuntee. 

Vierailija
9/14 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannustaisin opiskelemaan mutta jos haluaisi tehdä mallin hommia niin kyllä se minulle olisi ok. Voihan sitä tehdä molempia. Tunnen paljon malleja ja tekevät sitä sivutyönä. Siinä pääsee kiertämään maailmaa ja tutustuu ihmisiin, oppii kieliä ja esiintymistaitoja. Ei mallina työskenteleminen ole mikään helppo homma. mihinkään bimboiluun en kannustaisi(ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan). Ne mallit joita tunnen ovat todella fiksuja jalat maassa tyyppejä.

Vierailija
10/14 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni on onneksi perinyt persjalkaisuuden ja pallinaaman, joten ei vaaraa, että kovin pitkälle pääsisi missihaaveissaan.

Vierailija
11/14 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako lapsen tulla kirjailijaksi, muusikoksi, urheilujaksi tai laulajaksi? No ei! Kehottakaa lapsianne hankkimaan OIKEA KUNNON TYÖ.

Vierailija
12/14 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon aha. Tuossa iässä se haluaa olla joka kuukausi jotain ja saa halutakin. Kunhan on onnellinen.

Vierailija
13/14 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon hänelle, että missiksi pääseminen vaatii myös onnea, hyvää tuuria ja siksi kannattaa olla suunnitelma b.

Vierailija
14/14 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En.

Riippuu mihin vertaa. Itse toivoisin tyttärelle oikis-lääkis-koulutusta. Siinä sivussa voi pyllistellä Instaan, jos tahtoo. Se on kyllä silloin jo käyttöä poistunut apsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme