TAYLOR palaa kaunareihin tän kuun lopussa
Kommentit (14)
Silloin jo sanoin, että jos NYT Taylor vielä onnistutaan palauttamaan henkiin, niin hatunnosto sarjan kirjoittajille! :)
Se sama arabianprinssi joka sen kidnappas viimeksi oli tänkin " kuoleman" takana. lavastettu jotenkin sekin. Menee jo yli hilseen. Mitä oon kuvia katellu niin taylori on tainnut pialata ittensä ulkonäöllisesti, huulet pumpattu ihan kamalan näkösksi....örks...
Ja niinkuin tuo olisi mikään uutinen.. Meinaan vaan, että hullummaksi menee koko sarja. Eikä tartte mennä kun vajaa vuosi eteenpäin niin (jälleen kerran) voidaan todeta, että ympäri käydään ja yhteen tullaan..
Olin jo onnellinen kun Taylor poistettiin sarjasta.
Muistaakseni Taylor tulee ensi torstaina mukaan. :( En kestä sitä akkaa, onneksi ei ole enää televisiota, niin ei tartte kattoa. :)
Olin jo niin onnellinen, kun se eukko kuoli. Mutta elämä ei ole reilua, ei edes televisio-ohjelmissa... :(
6
Kertokaa mulle pliis, että onko se Brooken lapsi nyt sitten Ridgen vai Nickin???
Taylor tulee. Asuu Brooken ja Ridgen kanssa kunnes Brooke hommaa Taylorille oman talon ja sitte Ridge ei osaa päättää ja asuu kokeeksi vuorotellen molempien luona. Stephanie saa kohtauksen kun haluaa Taylorin ja Ridgen yhteen. Ja niin niin nämä menevät taas naimisii. Käy ilmi että Stephanie feikkasi ja Mark (lääkäri) on juonessa mukana. Taylor ei hyväksy Gabyn jaThomasin seurustelua. Taylorin näyttelijä on käynyt leikkauksissa ja on niin pulleat huulet ym. kun tulee takaisin. Nää jutut oli yli puoli vuotta sitte maikkarin sivuilla joissa myös oli linkit josta pystyi katsomaan kyseisiä jaksoja...
en kyllä sarjaa enään seuraa, mut miten toi taylor on sitten mennyt mukaan juoneen että tekeytyy muka kuoliaaksi kun se sheikki haluaa ja muka jättää lapsensa ja miehensä ja lähtee sgheikin kaa vai mikä juttu siinä nyt sit on??
oispas muuten aikas jännää olla kuolleena pari vuotta ja tulla katsomaan miten ja kenen kanssa mies täällä maan päällä elelee :) ;)))
Se tyyppi antoi Taylorille jotain lääkettä, joka teki akasta valekuolleen.
Tuo sarja on mennyt ihan sairaaksi!!!! Ei enää mitään intressejä seurata sitä kun tapahtuu koko ajan jotain ihan käsittämättömiä juttuja =D =D
http: // ourworld. compuserve. com/ homepages/ scott _ novick/ bnbupdid. htm
Ottakaa vaan nuo välilyönnit poies! :)
on kyllä brooken ja ridgen. Taylorilla ei ole mitään lasta mukanaan. Ja ridge päättää että haluaa seukata molempien kanssa vuoroviikoin jotta saa varmistuksen tunteilleen. Lopulta painostettuna nai taylorin, stephanie nimittäin teeskentelee kohtausta ja tää on hänen toiveensa... ridge on kuitenkin onneton, joten heille tulee ero ja taylorkin ratkeaa juomaan. Mutta brooke ei anna anteeksi hänen jättämistään, ja väittää ettei rakasta enää ridgeä. Nick ja brooke alkavat seurustelemaan. tässä välissä on tapahtunut paljon muutakin, kuten että nickin ja bridgetin vauva on kuollut ja heille tulee lopulta ero.