Muistitko pitää Earth Hourin?
Kommentit (26)
Laita hälytys kalenteriin ensi vuodeksi....
En muistanut enkä olisi pitänyt, koska merkityksettömät lammasten laumatapahtumat eivät kiinnosta.
En mä osallistu noihin massahörhötyksiin ikinä. Putsasin uunin ja kävin saunassa.
En muistanut mutta voin kai pitää valoja pois päältä muulloinkin
Vierailija kirjoitti:
En mä osallistu noihin massahörhötyksiin ikinä. Putsasin uunin ja kävin saunassa.
Et suinkaan sähkösaunassa käynyt?
En valitettavasti edes tiennyt, että se on tänään. :(
Muistin. Ajatuksena ihana. Kumpa ihmiset lähtisi enemmän mukaan tällaisiin ja miettisivät niitä hiilijalanjälkiä edes joskus.
En, koska valot on pois päältä usein muutenki. Varsinki nyt kun päivät pitenee.
Mulla on earth hour kaiken aikaa, kun ei ole sähkövaloa tässä torpassa.
Ihan idioottimaista pihdata sähköä tunnin ajan. Siinähän vain verkon stabiliteettiä koetellaan. Onneksi teollisuus ei ryhdy tommosiin hörhötyksiin, niin ei tarvii sähköä hirveesti haaskuun ajaa sentään.
En harrasta maailman pelastamista eli en pitänyt.
Mä en pidä normaalistikaan tarpeettomia valoja päällä.
Muistin ja laitoin kaikki mahdolliset valot päälle.
Vierailija kirjoitti:
En muistanut mutta voin kai pitää valoja pois päältä muulloinkin
Et voi. Tai siis voithan sä, mutta ei sillä ole mitään merkitystä koskaan muulloin kuin tänään tuon tunnin aikana.
Sammutetuin lyhdyin tässä mennään muutenkin...
Vierailija kirjoitti:
En muistanut enkä olisi pitänyt, koska merkityksettömät lammasten laumatapahtumat eivät kiinnosta.
Muut ihmiset käyttävät taivutusmuotoa "lampaiden". Voi teitä uniikkeja lumihiutaleita.
Pistin taloon ja pihalle kaikki valot päälle ja autot (3 kpl) tunniksi tyhjäkäynnille.
Pidin earth 10 min, kun lapsi sammutteli kaikki valot. En nyt jaksanut kauempaa.