Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jyväskyläiset, missä hyvä kampaamo?

Vierailija
24.03.2018 |

Muutin juuri Jyväskylään Seppälän lähelle, ja etsinnässä olisi hyvä kampaamo. Mielellään jostain Seppälää läheltä koska en omista autoa. Oon ihan lopussa karmean tukkapehkoni kanssa, ja haluaisin vain mennä jonnekin jossa joku tietäisi mitä tälle pitäisi tehdä. Ehdottakaa hyviä kampaamoja ja jakakaa kokemuksia, kiitos!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyviä ole. Aika monta on tullu kokeiltua.

Vierailija
2/8 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Käyty noin 30 kampaamossa ja en ole hyvää löytänyt. Yksi oli kohtuullinen, mutta kauppasi kalliita Aloe vera tuotteita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppälän cittarin voxyhairin (tms.) kampaajien työnjäljen laadusta en osaa sanoa mutta jos kaipaat ystävällistä palvelua niin sinne en kehoita suuntaamaan. Pari kertaa olen yrittänyt käydä siellä asioimassa mutta niin luokattoman ynseää "palvelua" en ole missään muualla saanut niin kannan kyllä rahani muualle ainakin itse...

Jyväskylän torin vieressä, vanhassa kauppahallissa on yläkerrassa kampaamo Loihtimo jossa olen itse käynyt useammallakin leikkuuttamassa/värjäämässä ja ollut ihan tyytyväinen. Siellä on tuntuu olevan ok ystävällistä jengiä töissä ja työnjälkikin on ok ja mitä sovittiin.

Mikäköhän muuten on, että useampikin jyväskyläläinen paikka omaa joko hyvän palvelun tai sitten hyvän laadun? Useammassakin kampaamossa käynyt vuosien aikana ja se on aina vaan joko tai :D

Vierailija
4/8 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verstas

Vierailija
5/8 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä mieluummin maksan työn laadusta kuin palvelusta. Tukka kun on päässä joka päivä. Mutta vuosiin en ole ollut tyytyväinen, vaikka montaa kampaamoa kolunnut.

Vierailija
6/8 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivääritehtaan parturikampaamon Johanna on ainakin minusta oikein asiantunteva kampaaja ja tosi ihana ihminen noin muutenkin, paikka sijaitsee ihan Seppälän vieressä, googlettamalla löytyy osoite. Sitten uuden kauppakeskus Sepän HIUS-parturi-kampaamon tekijöistä ainakin Anne-Elinaa ja Emmiä on paikan facebook sivuilla kehuttu kovasti, mutta itsellä ei ole tuosta paikasta kokemusta, ajattelin kyllä testata jossain kohtaa. Molempien paikkojen facebooks sivuilta löytyy ihan kivasti kuvia muutostöistä :)

Vierailija
7/8 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppälän Prisman parturi-kampaamoa suosittelen.

Vierailija
8/8 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostalgiaan ei, halvat hinnat näkyy. Naisoletettu ei ota kritiikkiä sitten vastaan, alkaa näyttää mieltään, .MIES SUHT RENTO, EI KOKEMUKSIA, HÄNELLÄ KÄY KAIT IÄKKÄÄMPIÄ NAISIA JA NUORIA MIEIÄ. nAISOLETETULLA EI OSAAMISTA MUOTOILUSTA YHTÄÄN.  oNKO TYLSÄT SAKSET, ERI SAKSET ONKO PÄRSTÄKERTOIMEN MUKAAN? mUOTOILUTAJUA ????.hALUTANKO TEITÄÄ SUN SUKUASIAT,MUMMOSTA LAPSIIN... sAMSTA MUOTISTA ,JUURI SE LATVALYHENNYS,oNKO NIIN ,ETTÄ NUORILLE JA TIETYLLE SAKILLE,,ON ERI SAKSETKIN. MUTA JOS TAITAVA MUOTOILIJA, SE TEKEE UPEETA VAIKKA VOIVETISELLÄ