Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orgasmin teeskentely, naiset, miksei miehetkin?

Vierailija
24.03.2018 |

Mulla oli siis mies, joka ennen seksiä ilmoitti, että sille on tärkeää, että nainen laukeaa monta kertaa aktin aikana. Multa tämä temppu ei suju, mutten halunnut pahoittaa miehen mieltä. Sitten "laukesin" monta kertaa ja usein kerran ihan aidosti. Täydestä meni.

Tuli vain mieleen, että kuinkahan moni nainen tekee samaa. Eli kuinka usein feikkaatte? Ja feikkaako miehet ja jos, niin miksi?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan feikannut, en osaa enkä halua. Jos mies pahoittaa mielensä siitä etten tule niin voi voi.

Vierailija
2/24 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sitä muka huomaa, jos nainen feikkaa? Minun puolisoni menee ainakin sellaisiin tärinöihin, että jos osaa sen feikata, niin on lahjakas tyttö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä viitti feikata. Autan sitten itse, jos satutaan eri tahtiin.

Jos en ole saanut orgasmia, niin on jäänyt huono maku siitä seksikerrasta.

...semmoinen olo, että toi toinen ei välitä. Yleensä ja useimmiten kumpikin saadaan. Joskus samaan ja joskus eri aikaan, mutta emmä teeskentelemään... sen koen turhaksi.

Vierailija
4/24 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon välillä feikannut, mennyt täydestä.

Vierailija
5/24 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kuulkaa huomaa.

Mulle tuli avioliitossa tavaksi teeskennellä, kun aidot loppuivat enkä jaksanut miehen kanssa jankuttaa asiasta. Oltiin silti naimisissa vielä 15 vuotta, seksiä kerran viikossa, miehen naama itseensä tyytyväisessä virneessä aina panon jälkeen.

Vierailija
6/24 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosi hölmöltä.

Vierailija
7/24 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useastikin feikannut. Joskus se jyystö ei vaan tunnu miltään, niin sillähän siitä pääsee.

Vierailija
8/24 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aikaisemmassa suhteessa feikannut silloin kun halusin että seksi loppuu kun hommasta ei tuntunut tulevan mitään. Nykyisessä ei ole tarvinnut.

Vierailija
9/24 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin ihmettelen, miten täydestä meni feikkaus. Toki olin oikeastikin kiihottunut, mutta, multa ei tosiaan sarjalaukeaminen onnistu enkä halunnut, että mies ottaa tämän takia paineita. En sitten tiedä, olisiko ollut miestä kohtaa parempi, että olisi ollut rehellinen.

Feikkauksessa oli kyllä mullekin se etu, ettei mies sitten keskittynyt siihen mun laukeamiseen, kun olin "lauennut". Mulle tulee laukeamsesta vaikeampaa, jos mies tiristää sitä otsa rypyssä.

ap

Vierailija
10/24 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen feikannut aikaisemmin elämässäni, kunnes sain riittävästi pokkaa myöntää miehen edessä, että ei, en lauennut. Taisin tuolloin olla 25. Siitä meni kolme vuotta, ennen kuin silloinen mies oppi tuottamaan minulle orgasmin. Sen jälkeen olen ollut kolmen miehen kanssa, joista yhdestä syntyi suhde. Hän saa minut laukeamaan suorastaan taivaallisesti! Harjoittelua sekin vaati, mutta aikaa meni vain muutamia seksikertoja. Kenenkään kanssa en siis ole lauennut ekalla kerralla.

Ensimmäisessä suhteessani feikkasin kaikki orgasmini ja yllättäen seksi lakkasikin jossain vaiheessa kiinnostamasta. Mies ei koskaan tajunnut syytä, enkä minä kehdannut kertoa. Täydestä meni ne feikkailut.

Vierailija
11/24 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikkaan aina.

N

Vierailija
12/24 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liioittelua koko seksi, orgasmi ja seksuaalisuus. En ymmärrä oikein koko juttua, saati sitä "teatteria".

Vierailija
13/24 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus feikkaan, mutta todella harvoin. Yleensä ajaudun siihen jos olen itse tehnyt aloitteen mutta homma ei sitten kiihotakkaan, eli mies onkin niin passiivinen ja minä teen kaikki suikkarityöt ym. että mun kiihotus ikäänkuin sammuu. Ja kun itse aktissa miehellä kestää yleensä aika kauan tulla niin alkaa jo tympimään se rytkytys kun itsellä onkin loppunut fiilis. Ei siinä jotenkin kehtaa sanoa että antaa sittenkin olla kun itse aloitin seksin, tulee näyteltyä orkku että mieskin lopulta laukeaisi. Tyhmää mutta se vaan menee siihen enkä sitä etukäteen suunnittele.

Vierailija
14/24 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesnäkökulmaa: ymmärrän sen miksi naiset teeskentelee, mutta se on silti väärin. Se on epärehellisyyttä toista kohtaan, eräänlaista nonverbaalista valehtelua. Miehesi ei opi sinusta mitään jos et ole rehellinen ja aito. Feikkaamalla kaivaa itselleen vaan isompaa kuoppaa. Mies on tosi lapsellinen jos kuvittelee, että joka nainen saa sarjaorgasmeja. Jokainen on erilainen. Luulis että jokainen mies haluaa oppia juuri ne tavat joista se oma nainen tykkää, eikä siinä opi mitään jos toinen feikkaa.

Ja en tiedä onko mun naiset koskaan feikanneet. Tiedän, että jotkut vetää oscarin arvoisia suorituksia siinäkin lajissa. Mutta toivon, että ei, koska kyllä mussa on sen verran miestä että kestän sen, ettei nainen saakaan. 

Vierailija
15/24 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. On paljon naisia jotka ei yhdynnässä saa, joten monet sen sitten näyttelee....

Vierailija
16/24 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelen vain itseäni. Jos saan niin yleensä taju katoaa, jos en niin toivottavasti sitten seuraavalla kerralla.

Vierailija
17/24 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulen yleensä nopeasti ja joskus jopa alkulämmittelyssä. Mies tykkää touhuta pitemmän kaavan mukaan. Joskus feikkaan kunnolla , että hänkin tulisi nopeammin.

Vierailija
18/24 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sitä muka huomaa, jos nainen feikkaa? Minun puolisoni menee ainakin sellaisiin tärinöihin, että jos osaa sen feikata, niin on lahjakas tyttö.

Tai sitten hän vaan näyttelee yli.

Vierailija
19/24 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tehdäksesi miehen onnelliseksi valehtelet sille? Onko muu valehtelu pahempaa kuin tuo vai kaikki sallittua?

Ei tulisi mieleenkään esittää. Joskus se on niin nopea että hups, sinne meni ja joskus taas tekee tuloaan pitkään. Nautin aktista, orgasmi ei ole tosiaan se isoin juttu vaan se koko nautinto muuten.

Vierailija
20/24 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan feikannut enkä aio feikata. Onko jotkut naiset noin typeriä? Tahtoisin uskoa että ei.

Yhdynnässä en saa vaikka nautin, muuten kyllä. Saadessa voihkin ja huudan. Aidosti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä