Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voi nuorimies löytää suhteen?

Vierailija
24.03.2018 |

Tuntuu mahdottomalta löytää tyttöystävää, näin nuorena suomalaisena, suomessa asuvana nuorena miehenä. Ei mulla ole mitään annettavaa ( taloudellisesti) kenelläkkään ikäiselleni (22 v), ainakaan vielä. Kaipaisin niin rinnalle ihmistä jota suukottaa ja helliä. Jotakuta, jolle jakaa elämäsä. Tehdä yhdessä asioita ja  opetella elämän salaisuuksia. Rakastella, yhdessä elää sitä arkea. En voi itsestäni mitään " oikeaa kuvaa" antaa, mut luonteeltani oon iloinen ja spontaani, innostun uusista asioista sekä elämän iloista. Harrastan tanssia sekä uimista. Eipä ole koskaan tullut kiinostuneita ehdokkaita vastaan vaikka kuinka yritän jutella ja niinpoispäin. Kun katsoo hesan "parisuhdejakaumaa", ei tunnu kovin toiveikkaalta tulevaisuudelta. Ennen olin elämäniloisempi ja myönteidempi, mutta se valo alkaa sammumaan epätoivon pimeyteen.

Ainoa asia, mitä annettavaa mahdolliselle kumppanille olisi, on varmasti uskollinen, tasapuolinen suhde. Muttakun sekin on itsestäänselvyys. Tuntuu että tää hellyyden ja romantiikankaipuu alkaa häviämään, ei ole vastaanottajaa - enkä pysty enää millään uskomaan että tulisikaan :(

Rakastan elämäni naisia yli kaiken, siskoja ja muita suvun naisia. Kaipaan kuiten romanttista rakkautta. Mutta kun itse ei ole sen kohde, vaikka kovin toivoisi ja yrittää, en näe miksi tällämenolla enää kauan täällä elämän poluilla viihtyisin. Vuori on liian korkea. Kaikki vastaukset tervetulleita, mutta olisin iloinen jos täältä löytyisi "omanikäisiäkin" vastaajia.

Kommentit (136)

Vierailija
1/136 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku nainen tyytyisi keskinkertaiseen tai sitä alempaan kun voi saada niitä top 20% miehiä? Naisen ei tarvitse kun ottaa luuri käteen ja appi päälle niin saa vähintään munaa joltain geeniloton voittaneelta sonnilta. Ei meille keskinkertaisille miehille ole tilausta. Mä kasasin kunnon pelimyllyn ja ostin flesukan. Mä hyväksyin mun tilanteen. Nää nykynaiset haluu olla jotain superstarsseja ja ei siihen vierelle kelpaa joku heikon sosiaalisenstatuksen omaava tavallinen mies. Koita kestää!

Se tässä onkin. En millään haluaisi hyväksyä tätä tilannetta. Tekee niin kipeää. Ja on mulla elämässä muutakin, jos joku kysyy. Nämä on vaan aika oleellisia haaveita niin mulle, kun muillekkin.

Kohtalon hyväksyminen, en millään sitä tekisi, mutta kun vaihtoehtoja ei oikein ole. Toivoisin että he, jotka eivät tätä ole kokoneet,kuvittelisivat itsensä tähän asemaan. Niin mäkin aina yritän kuvitella. Nykyään tosin kaiken, koska se on ainoa keino selvitä.

Vierailija
2/136 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tulossa naisena vastaamaan. Annan olla. Tästä on jo ekassa viestissä tulossa alfajankkaus jossa joku mies tietää minua paremmin mitä haluan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/136 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tulossa naisena vastaamaan. Annan olla. Tästä on jo ekassa viestissä tulossa alfajankkaus jossa joku mies tietää minua paremmin mitä haluan.

Olisin kiitollinen vastauksestasi :)

Vierailija
4/136 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En toivo tästä mitään alfa ketjua. Pyydän anteeksi, jos saa sen käsityksen

Vierailija
5/136 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin kiitollinen vastauksestasi :)

... Sä voit kuunnella vastakkaista sukupuolta miltä et saa huomiota tai sitten voit kuunnella sun omassa tiimissä olevaa joka on kokenut saman. Ennen wanhaan riitti vielä, että oli hyvä tyyppi. Nykyään pitää olla esillä, pitää myydä itseään, pitää olla paras, pitää olla ykkönen, koska kakkonen ei ole mitään!

Welcome to hell bro!

Vierailija
6/136 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku nainen tyytyisi keskinkertaiseen tai sitä alempaan kun voi saada niitä top 20% miehiä? Naisen ei tarvitse kun ottaa luuri käteen ja appi päälle niin saa vähintään munaa joltain geeniloton voittaneelta sonnilta. Ei meille keskinkertaisille miehille ole tilausta. Mä kasasin kunnon pelimyllyn ja ostin flesukan. Mä hyväksyin mun tilanteen. Nää nykynaiset haluu olla jotain superstarsseja ja ei siihen vierelle kelpaa joku heikon sosiaalisenstatuksen omaava tavallinen mies. Koita kestää!

Se tässä onkin. En millään haluaisi hyväksyä tätä tilannetta. Tekee niin kipeää. Ja on mulla elämässä muutakin, jos joku kysyy. Nämä on vaan aika oleellisia haaveita niin mulle, kun muillekkin.

Kohtalon hyväksyminen, en millään sitä tekisi, mutta kun vaihtoehtoja ei oikein ole. Toivoisin että he, jotka eivät tätä ole kokoneet,kuvittelisivat itsensä tähän asemaan. Niin mäkin aina yritän kuvitella. Nykyään tosin kaiken, koska se on ainoa keino selvitä.

Tarkoitan tällä, että on vaikeaa hyväksyä omia tunteita asiasta ja oman elämän kulusta.

Vierailija
7/136 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tansseista? Uimaseurasta? Jonkun kaverisi siskosta tai tutusta? 

Vierailija
8/136 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä mitä sinä haluat ei ole mitään väliä, koska sun on koodattu kiinnostumaan ja kiihottumaan dark triad piirteisistä miehistä (häikäilemättömyys, narsismi, oman edun tavoittelu). Sä et voi sille mitään.

Vierailija
9/136 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuon ikäisistä naisista taistelevat käytännössä kaikki miehet, joten miespuolisella on tukalat oltavat.. lisäksi naisia vähemmän kuin miehiä + lisää tulee rajojen yli..

odottele, että olet 30-40v niin voit saada jonkun jännänmiehen jättämän YH:n itsellesi ja pari sen mukulaa

Vierailija
10/136 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pojat miten hienolta nuorelta mieheltä kuulostat! Wau! Jos olisit 20 vuotta vanhempi niin olisin kyllä ihastunut!

Kyllä sinä löydät oman kullan jonka kanssa tehdä kaikkea ihanaa yhdessä. Älä menetä toivoa, onni voi olla jo kulman takana. 

Aurinkoista kevättä mahtavalle miekkoselle !

Vierailija
11/136 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tansseista? Uimaseurasta? Jonkun kaverisi siskosta tai tutusta? 

Olen yrittänyt. Ei vain ole ollut ketään kiinistunutta. Ei suhdetta voi rakentaa ilman kemiaa eikä molemminpuolista rakkautta. Olen kyllä ollut kiinostunut, mutta tähän asti se on ollut yksipuolista. En halua väkisin tyrkyttää itseäni, kun huomaa selkeästi, että ei ole kiinostusta muhun.

Vierailija
12/136 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nyt hemmetti, kun mies tulee kysymään asiallisesti jotain niin nämä ulisankarit ovat täällä heti julistamassa omaa evankeliumiaan. Antakaa ihmisten keskustella ja menkää nurkkaanne siitä häpeämään.

Vierailija
13/136 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakunnissa on paljon kilttejä ja vapaita naisia, suosittelen! Mekin löysimme mieheni kanssa toisemme sieltä, ja niin löysi monetkymmenet kaverimmekin <3 Suhina vain kävi kun oli pariutumisen aika :D Häitä oli 90-luvun lopulla ihan tosi paljon, hurjimpana aikana kahdet samana päivänä, se kyllä oli kurjaa kun olis halunnut kaikkiin päästä.

N47

Vierailija
14/136 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi pojat miten hienolta nuorelta mieheltä kuulostat! Wau! Jos olisit 20 vuotta vanhempi niin olisin kyllä ihastunut!

Kyllä sinä löydät oman kullan jonka kanssa tehdä kaikkea ihanaa yhdessä. Älä menetä toivoa, onni voi olla jo kulman takana. 

Kiitos tsempistä ja tuesta. Mukavaa kevättä myös sinulle

Vierailija
15/136 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvaa miten monta kertaa olen kuullut tämän? Silti ne vuodet vain vieri 30 neliön yksiössä yksin. Ei siinä auttanut uudet vaatteet merkkiliikkeestä tai lihakset jos olet sosiaaliseltastatukselta nolla.

Kivat säälit kuitenkin sieltä äiti kiitti!

Vierailija
16/136 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurakunnissa on paljon kilttejä ja vapaita naisia, suosittelen! Mekin löysimme mieheni kanssa toisemme sieltä, ja niin löysi monetkymmenet kaverimmekin <3 Suhina vain kävi kun oli pariutumisen aika :D Häitä oli 90-luvun lopulla ihan tosi paljon, hurjimpana aikana kahdet samana päivänä, se kyllä oli kurjaa kun olis halunnut kaikkiin päästä.

N47

Ai nämä nykyajan naiset on uskonnollisia? :D Oletko milloin avannut telkkarin ja katsonut sitä meininkiä siellä?

Vierailija
17/136 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se nyt hemmetti, kun mies tulee kysymään asiallisesti jotain niin nämä ulisankarit ovat täällä heti julistamassa omaa evankeliumiaan. Antakaa ihmisten keskustella ja menkää nurkkaanne siitä häpeämään.

Niinpä

Vierailija
18/136 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvaa miten monta kertaa olen kuullut tämän? Silti ne vuodet vain vieri 30 neliön yksiössä yksin. Ei siinä auttanut uudet vaatteet merkkiliikkeestä tai lihakset jos olet sosiaaliseltastatukselta nolla.

Tämän vuoksi mua ahdistaakin. Lukemattomissa paikoissa olen tähän törmännyt. Siksi uskominen tuntuu mahdottomalta. Mutta ehkä sittenkin... :(

Vierailija
19/136 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret ovat nykyään hirveän estyneitä, sekä miehet että naiset. Pihdataan tunteita ja piilotellaan motiiveja. Heittäytymistä ei enää osata samalla tavoin kuin edellinen sukupolvi, joten mikään homma ei etene. Voi tavata kivan miehen tai naisen, mutta suhteeseen ei uskalleta alkaa, kun aina voi löytyä parempi. Totuus kuitenkin on, että kun esim. ap:lla natsaa jonkun naisen kanssa, olisi fiksua keskittyä vain siihen yhteen naiseen ja nähdä hänen hyvät puolensa ja unohtaa muut naiset. Suomalainen nainen on maailman helpoin iskettävä, häneen tekee vaikutuksen jo pelkkä hyvä käytös ja kohteliaisuus.

Vierailija
20/136 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä ne lihakset kauniisti pakattuna siellä yksiössä olisivat kiinnostaneet?! Voi hitto kun ärsyttää tuo pinnallisuus, että kun mä nyt näytän tältä niin pakkohan niitä naisia on tulla ikkunoista, ovista, viemäreistä ja tuuletusaukoista! Ulos maailmaan, hymy naamalle ja näytä sitä sisältöäsi enemmän.