Onko lasten kanssa työskentelevän teidän mielestänne soveliasta pukeutua usein/aina mustaan?
Pitääkö olla värejä vaatteissa, muuten lapset masentuu?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Musta väri ei imartele ketään. Lihavakin näyttää silti lihavalta.
Minä näytän (ja olen) lihavalta joka tapauksessa, joten ¯\_(ツ)_/¯
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän toi kokomusta on aika huomiota herättävä. Musta on surupuku. Mielestäni kokomustaan pukeutuvat on vähän lapsellisia ja yleensä näin pukeutuu joku teini. Siis, kun voi käyttää tummia värejä ja harmaansävyjäkin että näyttäis aikuisemmalta. Jos on vielä mustat hiuksetkin ni voi voi...
Goottius ei katso ikää ;) mutta tosiaan, se on vain sun mielipide, ei yhtään arvokas minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pukeudun mihin halua niin kauan kun maksan vaatteet omasta pussistani. Sitten kun työnantaja maksaa vaatteet, pukeudun vaikka plussapallon oranssiin.
t. lastenhoitaja
Itsekästä ja ylimielistä ajattelua. Et ajattele yhtään yhteistä hyvää. Seuraavaksi sanot varmaan, että teet töitä vain rahan takia.
Minkä takia sinä teet töitä?
Minä pukeudun usein kotona pinkkiin. Minulla on vain poikalapsia. Mitä niistä nyt tulee kun altistuvat pukeutumiselleni? Vai onko vain tarhatädin vaatteilla väliä?
Mä kyllä pukeudun välillä ihan kokonaan mustaan.
En silti välttämättä oo surullinen tai menossa hautajaisiin.
Joo, joskus opekoulutuksessa puhuttiin noista väreistä, mut mielummin pukeudun niin, että on hyvä olla. Siitä tulee itselle hyvä olo joka näkyy ulospäin. Ja se on kaikkein tärkeintä.
No ei niillä vaatteiden väreillä ole mitään väliä.
t. lto
Mä kyllä pukeudun välillä ihan kokonaan mustaan.
En silti välttämättä oo surullinen tai menossa hautajaisiin.
Joo, joskus opekoulutuksessa puhuttiin noista väreistä, mut mielummin pukeudun niin, että on hyvä olla. Siitä tulee itselle hyvä olo joka näkyy ulospäin. Ja se on kaikkein tärkeintä.