Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lasten kanssa työskentelevän teidän mielestänne soveliasta pukeutua usein/aina mustaan?

Vierailija
24.03.2018 |

Pitääkö olla värejä vaatteissa, muuten lapset masentuu?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa pukeutua mustaan. Ei tarvitse välttämättä olla värikäskään, mutta mustiin ei saisi pukeutua. Mikään hemulimekkopakko ei töissä ole, ne nyt ovat mitä ovat. Mutta normaalit vaatteet voi olla.

Vierailija
2/27 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lasten parissa töissä, ja pukeudun yleensä kokomustaan. Ihan sama minulle mitä ajattelevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa pukeutua mustaan. Ei tarvitse välttämättä olla värikäskään, mutta mustiin ei saisi pukeutua. Mikään hemulimekkopakko ei töissä ole, ne nyt ovat mitä ovat. Mutta normaalit vaatteet voi olla.

Mistä lähtien mustat vaatteet eivät ole normaaleja vaatteita?

Vierailija
4/27 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun mihin halua niin kauan kun maksan vaatteet omasta pussistani. Sitten kun työnantaja maksaa vaatteet, pukeudun vaikka plussapallon oranssiin.

t. lastenhoitaja

Vierailija
5/27 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saa pukeutua ihan mihin väreihin huvittaa. Kaikenlaisia idioottimaisuuksia sitä pohditaan.

Vierailija
6/27 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiei, kyllä niitten päiväkodin työntekijöitten pitää pukeutua juuri niin kuin minun irmapetterini juuri sinä päivänä haluaa heidän pukeutuvan.

Vierailija
7/27 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseinen aloittaja ei kysy ihan vaan mielenkiinnosta, niin voisin kuvitella että kerää materiaalia, kun häiritsee lastentarhan nätti hoitaja, joka pukeutuu mustaan, jonka vuoksi miehen suorittamat  lapsenhakureissut venyvät rupatellessa mukavia :)

Vierailija
8/27 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeudun mihin halua niin kauan kun maksan vaatteet omasta pussistani. Sitten kun työnantaja maksaa vaatteet, pukeudun vaikka plussapallon oranssiin.

t. lastenhoitaja

Itsekästä ja ylimielistä ajattelua. Et ajattele yhtään yhteistä hyvää. Seuraavaksi sanot varmaan, että teet töitä vain rahan takia.

Vierailija
9/27 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän toi kokomusta on aika huomiota herättävä. Musta on surupuku. Mielestäni kokomustaan pukeutuvat on vähän lapsellisia ja yleensä näin pukeutuu joku teini. Siis, kun voi käyttää tummia värejä ja harmaansävyjäkin että näyttäis aikuisemmalta. Jos on vielä mustat hiuksetkin ni voi voi...

Vierailija
10/27 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voi käyttää vain mustaa. Lapsen päiväkodissa henkilökunta näyttää kuitenkin pukeutuvat kuin lapsetkin; riemunkirjaviin tunikoihin ja värikkäisiin leggareihin...

Vierailija
11/27 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän toi kokomusta on aika huomiota herättävä. Musta on surupuku. Mielestäni kokomustaan pukeutuvat on vähän lapsellisia ja yleensä näin pukeutuu joku teini. Siis, kun voi käyttää tummia värejä ja harmaansävyjäkin että näyttäis aikuisemmalta. Jos on vielä mustat hiuksetkin ni voi voi...

Minä olen se kokomustaan pukeutuja. En ole teini. Lähempänä kolmeakymmentä ;) En ole surullinen, tai juuri tulossa hautajaisista. Se vaan sattuu olemaan minua imarteleva väri, ja tykkään mustasta. Ja ei, hiukseni eivät ole mustat, vaan luonnonvaaleat.

Mustissa vaatteissa ei myöskään helposti näy kaikki pikkutahrat joita tässä työn ohessa tulee.

Vierailija
12/27 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti ei. Lasten kanssa pitää pukeutua niinkuin lapset. Mieluiten pinkkiin tai siniseen ja kurahousut päälle.

Vierailija
13/27 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta lähinnä olisi soveliasta että lasten parissa olevat eivät olisi niin tyhmiä että ajatukset on tätä luokkaa. Menkää vaikka siivoojiksi.

Vierailija
14/27 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta väri ei imartele ketään.  Lihavakin näyttää silti lihavalta.

Vierailija
15/27 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokanopettajakoulutuksessa 40 vuotta sitten korostettiin, että opettajalla pitää olla kirkkaita vaatteita ja värejä yllään! Näin teinkin aina. Itselläkin on kiva olo kun on värikästä.

Vierailija
16/27 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööö... mitä väliä? Ai... tää olikin provo

Vierailija
17/27 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen se kokomustaan pukeutuja. En ole teini. Lähempänä kolmeakymmentä ;) En ole surullinen, tai juuri tulossa hautajaisista. Se vaan sattuu olemaan minua imarteleva väri, ja tykkään mustasta. Ja ei, hiukseni eivät ole mustat, vaan luonnonvaaleat.

Mustissa vaatteissa ei myöskään helposti näy kaikki pikkutahrat joita tässä työn ohessa tulee.

Ihan ok pukeutua minkä värisiin vaatteisiin haluaa, ei se niitä lapsia kiinnosta. Mutta toi että tahrat ei muka näy mustassa ei kyllä pidä paikkaansa! Paremmin ne tahrat katoaa kirjataan pohjaan.

Vierailija
18/27 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tätä oikeastaan tarkoitin. Ymmärrän hyvin että imartelee mutta kun tummat ja harmaat varmaan imartelisi ihan yhtä lailla ilman että tarvii olla täysin pikimustissa. Jos edes farkut on tummansiniset tai harmaat eikä pikimustat niin näyttää heti asiallisemmalta.

Odotinkin että porukka vetää tästä herneen nenään mutta pikimusta aikuinen on vaan yleensä lapsellisen näköinen ilmestys jos ei kuitenkaan ole kyse jakkupuvusta. Voihan tuota rikkoa esim. hiusvärillä tai silmälaseilla, huivilla tai lastenhoitoalalla kun ollaan niin hauskoilla sukilla. Kokomusta nyt vaan on vähän alkeellinen. Sitähän tässä kysyttiin?

Vierailija
19/27 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs voiko lapsen äiti tai isä pukeutua usein/aina mustaan?

Masentuuko se lapsi? Miten tää olisi eri asia?

Vierailija
20/27 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas mustassa juuri näkyy kaikki tahrat :D

Itse olen tuollainen stereotyyppinen värikkäästi pukeutuva opettaja. Värit vaan tuovat itselleni hyvää mieltä. :) Myös kotini on värikäs. En silti paheksu jos joku kollega on aina mustissa. Ihan yhtä lailla sopii päiväkotiin ja kouluun kuin muutkin värit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi