Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä teidän lapset saavat päättää itse oman nukkumaanmenoaikansa?

Vierailija
24.03.2018 |

.

Missä iässä teidän lapset saavat päättää itse oman nukkumaanmenoaikansa?

Vaihtoehdot

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvinnut nukkumaanmenoaikoja. On senverran fiksu että tajuaa lyhyiden yöunien ja seuraavan päivän väsymyksen yhteyden.

Vierailija
2/8 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan anna 10 vee päättää nukkumaan menosta 😧

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on nyt 16v ja viikonloppuna saa päättää itse. Viikolla pakotan viimeistään puolen yön maissa nukkumaan. Juu...on aina väsynyt.

Vierailija
4/8 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ne on itse päättäneet. Vastasyntyneen kanssa olin kokematon ja kuvittelin, että lasta voi aikatauluttaa, mutta olin väärässä. Tietty rytmi päivässä oli, mutta uni saattoi tulla koska tahansa, ei siihen minulta lupaa kysytty. Myöhemminkin lapset on itse saaneet päättää nukkumaanmenostaan ja ihan hyviä ihmisiä heistä silti kasvoi. Ei meillä ollut karkkipäivää, jolloin sai herkkuja eikä mitään viikonloppuiltoja, jolloin sai valvoa. Kun omasta rytmistä sai itse päättää, niin aika lailla hiljaista oli klo 21 tienoilla jopa silloin, kun vanhimmat oli jo lukiossa. Sitä en tiedä,koska menivät nukkumaan, mutta herätys oli 6.30.

Vierailija
5/8 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi vanhemman päättää jos 10 v haluaa aina oma-aloitteisesti mennä nukkumaan klo 21? Mun mielestä voisi hyvin valvoa joskus (esim. lomilla) pidempäänkin.

Vierailija
6/8 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi vanhemman päättää jos 10 v haluaa aina oma-aloitteisesti mennä nukkumaan klo 21? Mun mielestä voisi hyvin valvoa joskus (esim. lomilla) pidempäänkin.

Lol, no varmaan vanhemmatkin pitävät 21.00 hyvänä aikana, eli kumman tahto siinä sitten täyttyy

Vierailija
7/8 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol, no varmaan vanhemmatkin pitävät 21.00 hyvänä aikana, eli kumman tahto siinä sitten täyttyy

Jos lapsi väsähtää aina samaan aikaan ja tahtoo silloin nukkumaan niin kyllä se lapsi saa tahtonsa läpi.

Vierailija
8/8 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavaperheessä kaikkien lasten pitää olla nukkumassa klo 20 vaikka vanhin on 15 v ja nuorin vasta 3 v. Perheen äiti sanoo että pitää olla samat säännöt (eipä yllättävää että se 15 v ei ole oma lapsi vaan lapsipuoli, voi olla että omien lasten tullessa tuohon ikään ei enää ollakaan noin tiukkoja).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän