Aiheutin miehelle mustan silmän ja iltapäivällä on ystäväpariskunnan häät. Mitäs nyt?
Silmä on turvoksissa eikä meikki auta. Mies ei halua, että kosken silmään tai kasvoihin kun on arka. En pahoinpidellyt miestä mutta avasin kaapin oven enkä tiennyt miehen olevan vieressä. Oven terävä reuna osui mieheen ja tämä oli lopputulos. :( Mies ei ole bestman mutta meidät on kutsuttu häihin, joten onko muuta vaihtoehtoa kuin olla menemättä? :(
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti menette. Huumorilla vaan :)
Ystäväpiiri ei suhtaudu väkivaltaan huumorilla, joten jätimme menemättä. Tapaturman takia mies ei pysty käyttämään piilareita, joten ei näkisikään kunnolla.
Oliko tässä siis sittenkin kysymys väkivallasta? Selitit alkuun jutun olleen tapaturmainen. Vaikkei toisen vahingollekaan saa nauraa, niin en kyllä näe, mitä noloa mustassa silmässä on. Ihmisille sattuu ja tapahtuu.
Missään nimessä ei ole kysymys väkivallasta vaan tapaturmasta. Minä ja mies emme ole koskaan lyöneet ketään emme edes huutaneet koskaan toisillemme. Ystäväporukassa yksi pariskunta erosi, kun mies oli hakannut kihlattuaan ja tätä parisuhteväkivaltaa oli kestänyt pitkään. Päätimme yhdessä sulkea naistenhakkaajan pois keskuudestamme. Sen takia porukka ei suhtaudu huumorilla väkivaltaan.
No edelleen, miksi niiden pitäisikään suhtautua väkivaltaan huumorilla jos tässä tapauksessa ei ole kyse väkivallasta? Kai ne ja te itse nyt osaatte suhtautua huumorilla siihen että sinä vahingossa löit miestä naamaan jääkaapin ovella?
Juuri näin. En ymmärrä mikä olisi ongelma?!
Jättäisin menemättä vain jos olo olisi niin huono, ettei jaksaisi juhlia. Kosmeettinen haitta nyt menisi huumorilla ja kai sillä miehellä silmälasitkin on olemassa, eihän piilareita voi aina muutenkaan käyttää. Miksi ihmeessä musta silmä menisi lähtökohtaisesti väkivallan piikkiin niin että kukaan ei uskoisi, että kyse on vahingosta? Epäilyttävämpää on jäädä kotiin piileskelemään, kuin mennä häihin ja naureskella vahingolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystäväpiiri ei suhtaudu väkivaltaan huumorilla, joten jätimme menemättä. Tapaturman takia mies ei pysty käyttämään piilareita, joten ei näkisikään kunnolla.
Oliko tässä siis sittenkin kysymys väkivallasta? Selitit alkuun jutun olleen tapaturmainen. Vaikkei toisen vahingollekaan saa nauraa, niin en kyllä näe, mitä noloa mustassa silmässä on. Ihmisille sattuu ja tapahtuu.
Missään nimessä ei ole kysymys väkivallasta vaan tapaturmasta. Minä ja mies emme ole koskaan lyöneet ketään emme edes huutaneet koskaan toisillemme. Ystäväporukassa yksi pariskunta erosi, kun mies oli hakannut kihlattuaan ja tätä parisuhteväkivaltaa oli kestänyt pitkään. Päätimme yhdessä sulkea naistenhakkaajan pois keskuudestamme. Sen takia porukka ei suhtaudu huumorilla väkivaltaan.
Niin siis mitä tämä tähän liittyy, ja miksi ette menneet?
Häiden sijaan kävimme lääkärissä näyttämässä miehen silmää, koska särky ei mennyt ohi lääkkeillä ja turvotus näytti pahalta. Ei haluttu aiheuttaa turhaa melua tyhjästä eikä aiheuttaa pahaa mieltä naiselle, jonka mies hakkasi häntä. Sovimme, että annamme häälahjan kunhan pari tulee häämatkalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis mitä tämä tähän liittyy, ja miksi ette menneet?
Häiden sijaan kävimme lääkärissä näyttämässä miehen silmää, koska särky ei mennyt ohi lääkkeillä ja turvotus näytti pahalta. Ei haluttu aiheuttaa turhaa melua tyhjästä eikä aiheuttaa pahaa mieltä naiselle, jonka mies hakkasi häntä. Sovimme, että annamme häälahjan kunhan pari tulee häämatkalta.
Turhaa melua tyhjästä..? Voisitko nyt selventää sen, jota jo useamman kerran eri tavoin kysytty: Miksi ihmeessä teistä on vähemmän outoa/noloa jäädä kotiin piileskelemään kuin lähteä häihin?
Huonon olon takia tiettt fiksuakin jäädä pois mut tuo sinun itse esiin tuomasi väkivaltaoutoilu tässä kaikkia kummeksuttaa..
Kuka mies jättää menemättä tuttavan häihin sen takia, että tuli musta silmä? Ihan käsittämätöntä.
Ja minkä ihmeen takia se väkivaltaa kokenut nainen millään tavalla saisi tuosta siihen väkivaltaan liittyen pahaa mieltä? Kun siis ei ollut väkivaltaa vaan vahinko, eiköhän suhtautuisi ihan kuin muutkin: myötätuntoisesti esim. Ihme skenaarioita kyllä kehittelet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naisella on musta silmä, epäillään aina perheväkivaltaa. Jos miehellä, niin se on todennäköisesti kaatunut kännissä tai ollut nakkikiskatappelussa, joten huoli pois.
Mun miesystävä kaatui pyörällä ja oli tosi pahan näköinen. Oltiin kuitenkin ulkona yhdessä niin mulle tuli useampikin tyyppi baarissa kuiskuttaa että jos tarviin apua niin sitä löytyy, ei tarvii jäädä hakattavaksi.
Siis luinko oikein? Eli sun miesystävän silmä oli musta, niin sulle tultiin sanomaan että "ei tarvii jäädä hakattavaksi"? Selvisikö sinulle mikä logiikka tuossa oli?
Jännämieslogiikka tietenkin. Että mies on kuumakalle tappelija. Kyllä siinä usein nainenkin saa osansa, vrt. Tauski.
Ja onhan toi nyt hyvä iskurepliikki koittaa kepillä jäätä, jos nainen vaikka haluiskin vaihtaa: "I know I can treat you better, cause any girl like you deserves a gentleman, you should be with me instead..."
Vierailija kirjoitti:
Kuka mies jättää menemättä tuttavan häihin sen takia, että tuli musta silmä? Ihan käsittämätöntä.
Aika moni tuntemani mies. Miehen pyynnöstä jäimme molemmat kotiin, vaikka olisin voinut yksinkin mennä. En olisi voinut nauttia häistä kun toinen on kokenut kovia minun tekemäni vahingon takia.
Mä sain aiheutettua kerran mustasilmän itselleni. Äkkiä töissä huomasi ne ketkä ekana ajatteli kyseessä olevan väkivallan ja kenelle oli luonnollista että välillä sattuu tapaturmia joille ei mahda mitään. Eniten ilahduttaa ihmiset jotka eivät tee mitään johtopäätöksiä vaan mieluummin antavat minun kertoa mitä on tapahtunut tai antavat olla kertomatta.