Ostin uuden auton ja heti sitä oli tahallaan naarmutettu taloyhtiön pihassa
Kyllä on sairasta ja kateellista porukkaa, ei voi muuta sanoa. Yhteen hiileen menee, kukaan ei näe koskaan mitään.
Kommentit (62)
Omituisia kommentteja 😮 Ihme puolustelua miksi jonkun autoa saisi naarmuttaa!
Naarmutan melkein jokaisella kauppareissulla jotain uudempaa autoa. Oma auto vanha paska ja ovella voi huoletta rykästä viereiseen autoon kunnon naarmut.
Tosi kurja juttu! Harmittaa puolestasi. Auto on kuitenkin arvokas hankinta. Ikävä, että joku niin kateellinen, että viitsii tahalteen toisen omaisutta tuhota.
Hahhahhaa kärsikää taloyhtiöissänne. Mulla uusi auto omakotitalon pihassa -naarmuttamaton.
Vierailija kirjoitti:
Omituisia kommentteja 😮 Ihme puolustelua miksi jonkun autoa saisi naarmuttaa!
Yksi kommentoija näyttää vahingoittavan sellaisten autoja, joista ei pidä. Toivottavasti osuu myös omaan nilkkaan.
Auto ei ole sinun jatkeesi. Vai onko? Se on vain auto. Autot naarmuuntuu ja maalipinta kolhiintuu, se on tosiasia, joka kanssa on elettävä. Turha valituksenaihe.
Vierailija kirjoitti:
Hahhahhaa kärsikää taloyhtiöissänne. Mulla uusi auto omakotitalon pihassa -naarmuttamaton.
Meilläkin okt, mutta joku löi kivasti Audin oven sisään kaupan parkkipaikalla, vaikka jätetään auto aina mahdollisimman kauas. Vakuutusyhtiö tuon pientä omavastuuta lukuunottamatta pääosin kustansi kun ovi oikaistiin ja maalattiin uudelleen, että eipä se meiltä pahemmin pois ollut. Toivottavasti ilmeisen aiheellisesti kovat vakaatusmaksut käyvät kipeämmin noiden katkerien köyhien kukkaroille...
Vierailija kirjoitti:
Tosi kurja juttu! Harmittaa puolestasi. Auto on kuitenkin arvokas hankinta. Ikävä, että joku niin kateellinen, että viitsii tahalteen toisen omaisutta tuhota.
Älä turhaan harmittele. Tulin juuri kauppareissulta ja saldo 4 kunnon naarmua/lommoa uudenkarheissa autoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P ei ole vastannut, että mistä tietää autoa naarmutetun taloyhtiön pihalla?
Ei kauppojen pihassa kukaan ehdi raaputella ja joku voi nähdä. Taloyhtiön parkkipaikka on ainoa, jossa voi työskennellä turvallisesti tihutöissään.
Voihan taloyhtiön parkissakin nähdä. Laita taloyhtiön ilmoitustaululle lappu, onko kukaan havainnut naarmuttelijaa tai varoitus naarmuttelijasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin okt, mutta joku löi kivasti Audin oven sisään kaupan parkkipaikalla, vaikka jätetään auto aina mahdollisimman kauas. Vakuutusyhtiö tuon pientä omavastuuta lukuunottamatta pääosin kustansi kun ovi oikaistiin ja maalattiin uudelleen, että eipä se meiltä pahemmin pois ollut. Toivottavasti ilmeisen aiheellisesti kovat vakaatusmaksut käyvät kipeämmin noiden katkerien köyhien kukkaroille...
Taisin olla minä. Katselen aina jonkun arvoauton joka on pysäköity kauemmaksi. Tämmöisen viereen aina ilo parkkeerata ja vetästä ovella tai avaimella iso jälki. Tämän jälkeen vaihdan sitten normaali pysäköintipaikalle.
Omaan uuteen autooni vedettiin pitkä naarmu kylkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä ihmiset eivät olisi niin kateellisia jos ihmiset kertoisivat rehellisesti, että auto on lähes kokonaan velalla ostettu ja kuukausierät juoksee koko ajan. Suomessa moni yrittää nykyään esittää rikkaampaa kuin onkaan ja jotkut oikeasti vieläkin uskovat, että uuden auton ostajan pitää olla upporikas.
No kuka typerys auton ostaa käteisellä näillä koroilla. Meillä sijoitusten korot isommat kuin autolainan korko. Järkevämpää oli olla koskematta sijoituksiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei sen tarvi olla kallis auto vaan kunhan on uusi niin kateellisuus herää. Suomi nääs...
En ole koskaan tuntenyt tarvetta kadehtia kenenkään uutta autoa.Mulle riittää että mulla on auto joka vie mut sinne minne haluan. Mieluummin sijoitan itse osakkeisiin kuin uuteen autoon, siksi ostankin autoni käytettyinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisin olla minä. Katselen aina jonkun arvoauton joka on pysäköity kauemmaksi. Tämmöisen viereen aina ilo parkkeerata ja vetästä ovella tai avaimella iso jälki. Tämän jälkeen vaihdan sitten normaali pysäköintipaikalle.
No, toivottavasti makselet kalliita vakuutusmaksuja ilolla, sinähän tuon korjauksen maksoit :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten jonkun toisen auto on toiselta pois. Siksi en ymmärrä toisten omaisuuden tahallista turmelemista, se lämmittää yhtä vähän aikaa kuin housuun pissaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Auto ei ole sinun jatkeesi. Vai onko? Se on vain auto. Autot naarmuuntuu ja maalipinta kolhiintuu, se on tosiasia, joka kanssa on elettävä. Turha valituksenaihe.
Ai ei saa olla harmissaan, jos joku tahallaan vahingoittaa omaisuuttasi. Outo ajatusmalli.
Vierailija kirjoitti:
Omaan uuteen autooni vedettiin pitkä naarmu kylkeen.
Ansaitsit sen ääliö! Uusi auto tuhlaa valtavasti luonnonvaroja.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä ihmiset eivät olisi niin kateellisia jos ihmiset kertoisivat rehellisesti, että auto on lähes kokonaan velalla ostettu ja kuukausierät juoksee koko ajan. Suomessa moni yrittää nykyään esittää rikkaampaa kuin onkaan ja jotkut oikeasti vieläkin uskovat, että uuden auton ostajan pitää olla upporikas.
Kyllä ihan kaikki vähänkään talousasioista kärryillä olevat tietävät ettei kallista autoa käteisellä osteta. Auton omistajataho selviää tekstarilla jos näkee vaivaa. Valtaosa arvoautoista on osamaksulla hankittuja tai työsuhdeautoja eikä sen järkeilemiseksi tarvitse olla Einstein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, toivottavasti makselet kalliita vakuutusmaksuja ilolla, sinähän tuon korjauksen maksoit :)
Minun kotterossani on todella halpa liikennevakuutus, joka ei nouse vaikka kuinka naarmuttelen.
Naisvihaa. En saa pillua-puhkon renkaat.