En varmasti lopeta matkustamista, vaikka lentokoneet kuinka saastuttaisivat?
Alkaa jo riittää tämä ilmastonpaasaus. Että nyt on jo matkailukin pahasta. Eipä kuulkaa päästöt kiinnosta. Pitäisikö ihmisten asua luolissa ja syödä rikkaruohoja, jotta planeetta pelastuu?
Ei, kyllä minulla on oikeus matkustaa. En halua olla koko elämääni täällä ankeiden kelien ja ihmisten maassa. Tekee hyvää käydä muualla ja avartaa maailmankatsomustaan. Nyt riitti mulle ilmastopropaganda!
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Alkaa jo riittää tämä ilmastonpaasaus. Että nyt on jo matkailukin pahasta. Eipä kuulkaa päästöt kiinnosta. Pitäisikö ihmisten asua luolissa ja syödä rikkaruohoja, jotta planeetta pelastuu?
Ei, kyllä minulla on oikeus matkustaa. En halua olla koko elämääni täällä ankeiden kelien ja ihmisten maassa. Tekee hyvää käydä muualla ja avartaa maailmankatsomustaan. Nyt riitti mulle ilmastopropaganda!
Nii just! Ihan samaa mieltä oon. Mitään ei sais enää tehdä. Ruokaa ei voi muka heittää pois ja lihaa ei pitäisi syödä. Jos mä haluan syödä pihvin kolme kertaa viikossa mäsyön. Ei maailma siihen kaadu. Ja jos mä haluan matkustaa niin mä matkustan. Ei kai se nyt ketään tapa. Vai meinaatteko oikeesti kaikki kukkahttutädit muuttaa metsään teltaan asumaan ja syömään vaan kettuleipää? Niin, arvasin että te ette sinne ole menossa vaan kitisette siellä pullakahvien ääressä kukkahatut heiluen.
En lopeta minäkään. Antaa toisten paasata, jos kerran siltä tuntuu. Mun matkustelua se ei vähennä.
Pohdiskelee.
Oletko muuten ajatellut saavasi joskus suvullesi jatketta? Esim. lapsenlapsia? Keh keh.
Kaikkien oikeus on kuvitella olevansa jotakin, kun matkustaa oikein ulkomailla. Juntit.
Ja taas esimerkki muutamasta trumpinkannattaja ilmastonmuutoksen valheenapitäjästä
Joo tässä taas malliesimerkki ihmisten itsekkyydestä. Mutku MINÄ haluan!!!
Sehän on joukkoliikennettä ja sitä pitää suosia.
Tähän turhaan matkustamiseen tullaan ennenpitkää puuttumaan valtiovallan taholta.
Jonkunlaiset kiintiöt tulee,voi esim matkustaa kerran kahdessa vuodessa.
Ihmisistä osa on niin tyhmiä olioita ettei ne vapaaehtoisesti ymmärrä luopua matkustamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Joo tässä taas malliesimerkki ihmisten itsekkyydestä. Mutku MINÄ haluan!!!
Sekä vastapuolen messiaskompleksista
Idiotismi kukoistaa vauvapalstalla. Hyvää huomenta.
Että nyt jo?? Sehän on ollut tiedossa jo ajat sitten. Kukin tyylillään - ja jotkut tykkää provoilla asialla vauvapalstallakin.
Minä en ole koskaan lentänyt huvin vuoksi vaan ainoastaan työasioissa. Olen tämän asian suhteen pulmunen.
Ne matkustaa kenellä on varaa. Mielialalääkkeitä popsiva läski av-mamma ei voi kun ei mahdu lentokoneen penkille.
Vierailija kirjoitti:
Tähän turhaan matkustamiseen tullaan ennenpitkää puuttumaan valtiovallan taholta.
Ihmisistä osa on niin tyhmiä olioita ettei ne vapaaehtoisesti ymmärrä luopua matkustamisesta.
Mitä laskettaisiin turhaksi matkustamiseksi? Mitä jos työnkuvaan kuuluisi paljon työmatkoja ulkomaille? Entä jos on kaukosuhteessa eikä yhteenmuuttaminen ole juuri silloin mahdollista? Kuka valtiovallan taho saa määrätä kuinka monta kertaa ja kuinka usein pariskunta saa tavata toisiaan?
Näinhän se menee. Ongelma on että kun ilmastonmuutos alkaa oikeasti vaikuttaa ihmisiin vahingollisesti niin on aivan liian myöhäistä yrittää torjua sitä. Ehkä tulee liskojen aika taas, lohhareita, krokoja, iguaaneja.
Vierailija kirjoitti:
Pohdiskelee.
Oletko muuten ajatellut saavasi joskus suvullesi jatketta? Esim. lapsenlapsia? Keh keh.
Ihmiset kyllä sopeutuvat vaikeisiinkin olosuhteisiin. Ei kaikkea tarvitse jälkeläisille tarjottimella ojentaa, tehkööt jotain itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää vähän siltä, että se matkustelu kielletään Suomessa ensin. Suomalaiset ovatkin kaikkeen syypäitä ja siksi on kansalaisvelvollisuus aloittaa muutos sieltä. Onneksi suomalaiset ovat viisaampia kuin kaikkien muiden maiden asukkaat yhteensä.
Vierailija kirjoitti:
Onnittelen, olet siis vihreiden kovinta ydinjoukkoa :) .
Jos Suomessa kasvaisi appelsiineja, niitä ei tarvitsisi tuoda ulkomailta. Siihen tarvitaan lämpimämpi ilmasto. Matkustelemalla teen osuuteni ilmaston lämpenemisestä, jotta saadaan tänne luontoystävällisempiä paikallisia appelsiineja. Ja maailma pelastuu!
Up