Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä voi johtua että lääkkeet alkaneet vaikuttaa voimakkaammin?

Vierailija
24.03.2018 |

Siis puhun ihan nyt vaikka Buranasta. Tekee tosi tönkön olon ja väsymyksen, mitä ei aiemmin ole tehnyt. Myös esim. melatoniini aiheuttaa uupumuksen koko seuraavaksi päiväksi. Missä vika?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Greippimehusta.

Vierailija
2/7 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Burana herätti huomioni, nimittäin itselläkin aiheuttaa nykyisin järkyttävää väsymystä. Ei tehnyt tätä aikaisemmin, joten olen miettinyt josko ovat muuttaneet lääkkeen koostumusta? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Greippimehusta.

Anteeksi kuinka? t. ap.

Vierailija
4/7 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Burana herätti huomioni, nimittäin itselläkin aiheuttaa nykyisin järkyttävää väsymystä. Ei tehnyt tätä aikaisemmin, joten olen miettinyt josko ovat muuttaneet lääkkeen koostumusta? 

Enpä usko. Itse uskon, että kropassani on joku vika, mutta mikä se voisi olla? Verensokerit ok, kolesteroli vähän koholla ja verenpaine siinä rajoilla. ap.

Vierailija
5/7 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on munuaisten vajaatoiminta. Tai maksan . Kumman kautta tuo myrkkyaine poistuu?Se lukee tuoteselosteessa. Jos on kielletty käyttää jos on munuaisten tai maksan toimintahäiriöö tiijät sen siitä . Mulla on sama. Ei voi ees biotiinia syyä tulee voimakas outo olo.

Vierailija
6/7 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksasi  ei  pysty käsittelemaan  lääkkeita kuten ennen. Kannattais ehkä varata aika verikokeisiin.

Vierailija
7/7 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Greippimehusta.

Anteeksi kuinka? t. ap.

Greipissä on entsyymiä, joka estää joidenkin lääkkeiden hajoamisen elimistössä ja ne vaikuttavat siksi paljon voimakkaammin. Tietääkseni burana tai melatoniini eivät kuitenkaan kuulu niihin lääkkeisiin, joiden kanssa greippimehun juonti on kielletty.