Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mega-ahdistuskohtaus kuin tyhjästä heti kun nousin ylös ja ahdistunut olo vaan jatkuu.

Vierailija
24.03.2018 |

Nousin ylös ja matkalla vessaan iski ihan tajuton ahdistus ihan tyhjästä.
Tästä nyt noin 45min ja edelleen on kamala olo. On myös jotenkin kipee olo. Ihan kun iskis joko flunssa tai vatsatauti.
Miten saan tän olon menemään ohi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/10 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity hengittämään rauhallisesti, mene makuulle peiton alle. Älä ajattele mitään. Tai jos sulla on jotain rauhottavia nappeja niin syö niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskity hengittämään rauhallisesti, mene makuulle peiton alle. Älä ajattele mitään. Tai jos sulla on jotain rauhottavia nappeja niin syö niitä.

Oon nyt maannut sohvalla melkein tunnin mutta ei auta. Hetken pystyn hengittämään rauhallisesti mut sit se taas riistäytyy käsistä.

Rauhoittavia lääkkeitä ei ole.

Ap

Vierailija
4/10 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä siellä sohvalla ainakaan makaa, mene vaikka ulos.

Vierailija
5/10 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ala helpottamaan kannattaa käydä päivystyksessä ja pyytää rauhoittavaa lääkettä. Pyydä joku viemään äläkä aja itse.

Vierailija
6/10 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyis kai yrittää vääntäytyä ulos vaikka yleensä sielläkin ahdistaa.

Joskus reilu kuukausi sitten kävin päivystyksessä saman ongelman takia enkä saanut mitään lääkettä. He eivät anna eivätkä kirjoita reseptiä rauhoittaviin päivystyksessä.

Ap

Vierailija
7/10 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyis kai yrittää vääntäytyä ulos vaikka yleensä sielläkin ahdistaa.

Joskus reilu kuukausi sitten kävin päivystyksessä saman ongelman takia enkä saanut mitään lääkettä. He eivät anna eivätkä kirjoita reseptiä rauhoittaviin päivystyksessä.

Ap

Mene yksityiselle tai terveyskeskukseen ajanvarauksen kanssa. Mikä sinua ahdistaa? Itse siis olen ahdistunut myös.

Vierailija
8/10 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, joku patoutunut tunne pyrkii sinusta ulos. Mielesi tekee työtä jonka sen kuuluisi tehdä. Se tuntuu hirveältä mutta tunne ei ole oikeasti vaarallinen vaikka tuntuukin siltä . Anna sen tulla, älä vastustele, hengittele vain ja anna tunteen purkautua ulos. Se tulee sieltä vain tuntemalla.

Vierailija
9/10 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

PMS?

Vierailija
10/10 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ole varaa lähteä yksityiselle. Ens tiistaina lääkäriaika joten ehkä niitä rauhoittavia saan sieltä.

En tiedä mikä ahdistaa. Ahdistaa vaan.

Pms ei ole kun kuukautisten pitäis alkaa vasta 3.4 ja pms mulla alkaa yleensä tasan viikkoa ennen.

Ap