Ihannenaiseni on vähän hassu, elämäniloinen, leikkisä, tyytyväinen ja helposti lähestyttävä
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Ja myös siro ja pieni. Ihannemitat 153cm/39kg
Aika pitkä...
Mihin se vahvan ja karismaattisen naisen ihanne hävisi?
Okei. Mä olen tota kaikkea, mutta lisäksi aika paljon muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pitkä...
Ja painava.
Vierailija kirjoitti:
Mihin se vahvan ja karismaattisen naisen ihanne hävisi?
Ap:n kuvailema nainenhan juuri on karismaattinen.
Apinan kokoinen nainen haussa. Käy korkeasaaressa kuulostelemassa. Hassuja löytyy.
Olen liian pitkä ja vanha - muuten olisin täyttänyt kriteerit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pitkä...
Minusta aika laiha tuolle pituudelle. Itse olen 154 ja 46 kg, mielelläni ottaisin muutaman kilon lisää
Vierailija kirjoitti:
Tyttäreni mitat. Hän on nyt 10-vuotias.
Mä olen 148 cm pitkä leikkisä, empaattinen, kiltti, äidillinen, rakastan seksiä ja urheilua ja ruoan laittoa, siistä kotia, lapsia ja eläimiä.
Elämäniloinen, pilke silmäkulmassa.
Mies aidosti palvoo, sanoo että olen kiltein ja ahkerin ihminen kenet tuntee, samoin että olen naisellisin nainen, mies joka kerran saa tuntea sydämeni lämmön ja intohimoni, ei koskaan unohda sitä. Tuntuu hyvält, kun mies kehuu.
Onnea etsintään, kyllä meitä positiivisa, leikkisiä ja halukkaita naisiakin on:)
Ps juuri kuntosalilla taas eräs PT yritti iskeä, hiplaili kroppaani kun jäätiin kahden kesken, Katseli pitkään jne. En todellakaan lämmennyt. Olen kunnollinen nainen, minua ei voi flirtillä tai jollain ” salikropalla” valloittaa. Tämä vain tiedoksi. Mies, persoonasi ja luonteesi ratkaisee. Naiset on nirsoja. Itse olen tintenut koko elämässäni vetoa vain kahteen mieheen. Sori, hyvin, hyvin harva mies saa pikkarit kostumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttäreni mitat. Hän on nyt 10-vuotias.
:DD