Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vireä seurakunta oikeasti uskovaisille Helsingissä?

Vierailija
23.03.2018 |

Uskon Jumalaan ja luen Raamattua. Mihin uskovaisten seurakuntaan voisin hakeutua Helsingissä (tai muualla pääkaupunkiseudulla)?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vierastan tuota one way srk touhua. Ei sopinut minulle. Saalemissa, Minttukirkossa ja Tuomas messussa olen käynyt ja viihtynyt vaihtelevasti.

Vierailija
22/24 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi googlaa vaikka 'hengellistä pääkaupunkiseudella', on tosin vanhoja osoitteita joten tarkista kunkin kohdalta erikseen.

Suosittelen kyllä ihan protestanttisia seurakuntia.

Tutustuakseen voi netistä löytää monenlaista srk-materiaalia ja seurata striimattuja kokouksia ja opetusta. Samoin radiosta ja tv:stä (myös netin kautta): Radio Dei, Radio Patmos, TV7.

Lut...krs..

EvLut kirkollahan normaalit jumalanpalvelukset mutta sisällöt eri pyhinä voivat vaihdella huomattavasti.

Luterilaisilla monia hengellisiä liikkeitä joilla toimintaa sekä seurakuntien yhteydessä että omissa tiloissa. Kansanlähetys, Kansan Raamattuseura, evankeliumiyhdistys, eri lestadiolaisryhmiä...

Ns. vapaat suunnat: vapaakirkko (Helsingissä Annankadulla), metodistit, baptistit

helluntaiseurakuntia:

valtasuuntaukseen: Saalem, Lähetysseurakunta, Siion, Malmin Saalem, Metrokappeli; Vantaalla Tikkurilassa, Myyrmäessä, Korsossa; Espoossakin taitaa olla pari.

Sitten on monia itsenäisiä karismaattis-helluntailaisia: One Way Mission, City-srk, Raamattu puhuu, River srk, Elämän Sana...

---

Johdatusta oman seurakunnan, yhteisön löytymiseen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haagassa on hyvät tyypit

Vierailija
24/24 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sellaista seurakuntaa joka on arvoliberaali (esim. samaa sukupuolta olevien avioliitot okei), mutta jossa EI harjoiteta joogaa tarotteja ja muita okkultistisia new age hommia?