Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työpaikalla aina korvat lukossa tai tukossa. Mistä voi johtua?

Vierailija
23.03.2018 |

Minulla on työpaikalla aina korvat jotenkin lukossa, kuin olisi korvatulehdus tai korva täynnä vettä tai jotain. Oma puhekin kuulostaa oudolta korvissa kun ne on niin lukossa. Kotona vaan ei ole ikinä, lukkoisuus häviää tunnin päästä töistä lähdöstä. Mistä tämä voi johtua?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on huoneissa väärä paine. Ilma joko ei tule tai mene.

Vierailija
2/10 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko länsimetrossa kuskina?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osaa ilmastoida korvakanavaasi.

Kuljetko syvältä paikoitustilasta hissillä? Tms...

Vierailija
4/10 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva meteli sai ainakin mun korvat lukkoon töissä. Kun jäin pois, parani kokonaan vaiva

Vierailija
5/10 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla ongelmaa sisäilmassa? Itsellä sama vaiva, jos tilassa on sisäilmaongelmaa. Saan kaupan päälle kroonistuneen korvatulehduskierteen.

Vierailija
6/10 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vasen korva menee aina päivän mittaan lukkoon. Ei johdu työpaikasta, sillä olen vaihtanut tässä välillä. Vaiva on jatkunut jo 3 vuotta, ja kaikista oudointa:

Korvan paine normalisoituu, kun menen illalla nukkumaan vasemmalla kyljelleni. Jos tämäkään ei auta, otan nenästä kiinn ja "vedän" ilmaa, ja sitten korva on taas normaali.

Sitten aamulla,  kun taas herään, korva alkaa mennä hiljalleen taas lukkoon. Ja sama jatkuu joka päivä :(

Taustalla on tosin paljon sairasteltuja korvatulehduksia & puhkottuja tärykalvoje, sekä ahtautta korvakäytävissä.

Jos joku keksii ratkaisun vaivaani, lupaan henkilökohtaisesti palkita hänet avokätisesti!

Vierailija
7/10 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kokeilleet purkan jauhamista?

Se voisi auttaa.

Onko työmaarakennus ollut sisäilmaongelmainen ja ilmanvaihdolla ylipaineistettu jolloin rakenteista ei lähde paskat liikkeelle.

Vierailija
8/10 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla vasen korva menee aina päivän mittaan lukkoon. Ei johdu työpaikasta, sillä olen vaihtanut tässä välillä. Vaiva on jatkunut jo 3 vuotta, ja kaikista oudointa:

Korvan paine normalisoituu, kun menen illalla nukkumaan vasemmalla kyljelleni. Jos tämäkään ei auta, otan nenästä kiinn ja "vedän" ilmaa, ja sitten korva on taas normaali.

Sitten aamulla,  kun taas herään, korva alkaa mennä hiljalleen taas lukkoon. Ja sama jatkuu joka päivä :(

Taustalla on tosin paljon sairasteltuja korvatulehduksia & puhkottuja tärykalvoje, sekä ahtautta korvakäytävissä.

Jos joku keksii ratkaisun vaivaani, lupaan henkilökohtaisesti palkita hänet avokätisesti!

Mulla oli nuorempana samaa settiä korvatulehduksineen ja tärykalvon puhkeamisineen. Oireilua oli seisoma-asennossa kun  korvat lukkiutuivat ja aukesivat kun laitoin päätä alaspäin. Solmin siis ahkerasti kengännauhoja jne. kesti pitkään että korvat paranivat. 

Vierailija
9/10 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama vaiva. Olen töissä sairaalassa, jossa aivan taatusti sisäilmaongelmaa.

Vierailija
10/10 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama ongelma työpaikalla. Uskon, että oireilen sisäilmasta.