Viikonlopun kunniaksi "älä missään nimessä googlaa tätä"-ketju
Aloitan: cum omelette
Mä en taida pystyä syömään mitään vähään aikaan katsottuani tuon 😵
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
human centipede
Klassikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lmgtfy
Tää on paha!
Mutta mikä se on, joku kuva vai inhottava tarina?
Vierailija kirjoitti:
FunkyTown gore
Ei jumankauta...
"It’s a vid of some cartel guys torturing a dude who’s had his face and hands cut off, and he’s still alive and you can hear him screaming and gurgling. In the background sweet child of mine and funky town play on the radio"
”jabberwocky by jan svankmajer”
ARGH! RAIVOSTUTTAVINTA MITÄ OON NÄHNYT!!!
harlequin baby, tuossa on kyse vauvoista joilla on joku sellainen sairaus jossa ihoa muodostuu paljon nopeammin kuin muille ihmisille ja lapsi on syntyessään kamalan näköinen. Jos lapsi jää henkiin, niin hänen ihonsa on punainen kuin keitetty rapu.
Olisikohan ollut 3 guys 1 hammer nimeltään. En suosittele katsomaan. Uhri ei millään pääse kärsimyksistään vaan kituu ikuisuudelta tuntuvan ajan vaikka häntä hakataan toistuvasti vasaralla päähän ja puukotetaan ruuvimeisselillä.
Itse murhaajatkin alkavat panikoimaan kesken videon koska uhri ei vain kuole. Olen kerran kyseisen videon katsonut, eikä tarvitse toiste.
Yllättäen ketju täyttyi jostain yhdyntään liittyvistä asioista :D Vei uteliaisuuden sen siliän tien (en halua viruksia koneelleni kiitos).
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan ollut 3 guys 1 hammer nimeltään. En suosittele katsomaan. Uhri ei millään pääse kärsimyksistään vaan kituu ikuisuudelta tuntuvan ajan vaikka häntä hakataan toistuvasti vasaralla päähän ja puukotetaan ruuvimeisselillä.
Itse murhaajatkin alkavat panikoimaan kesken videon koska uhri ei vain kuole. Olen kerran kyseisen videon katsonut, eikä tarvitse toiste.
Kuvauksesi on ehkä pelottavampi kuin klippi. You kinda gave away the plot, bro.
Lapsiraukat :-( kirjoitti:
harlequin baby, tuossa on kyse vauvoista joilla on joku sellainen sairaus jossa ihoa muodostuu paljon nopeammin kuin muille ihmisille ja lapsi on syntyessään kamalan näköinen. Jos lapsi jää henkiin, niin hänen ihonsa on punainen kuin keitetty rapu.
Tämähän oli mielenkiintoinen syndrooma, jäin lukemaan lisätietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvauksesi on ehkä pelottavampi kuin klippi. You kinda gave away the plot, bro.
Kuvaukseni ei ole pelottavampi. Video on todella graafinen ja siksi sisällön kerroinkin. Ei ole tarkoitukseni saada mammoja katsomaan kauheita videoita ja säikäytellä vain koska voin. Siihen olen jo liian kypsä.
Olen vakikävijä goresivustoilla, mutta tämä video sykähdytti. Varsinkin kun näki miten kestävä ja elämässä kiinni ihminen onkaan. Tekijät ovat onneksi edelleenkin vankilassa.
Vierailija kirjoitti:
Tuksu strippaa
Bokserit jalassa.
human centipede