Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asioita joita toinen tekee parisuhteessa mitä et voi kertakaikkiaan ymmärtää

Vierailija
23.03.2018 |

Itse en käsitä sitä, että mies pelaa tuntikaupalla päivittäin parisuhteessa. Kannattaisiko vaan pysyä sinkkuna siellä paskanhajuisessa yksiössään?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sen sitten pitäisi tehdä sun mielestä? Keskustella henkeviä sun kanssa? Tuijotella silmiin kynttilänvalossa? Mitä sä siltä mieheltä odotat?

Vierailija
2/9 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdeväkivaltaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä jo mainitut konsoli-/tietokonepelaaminen ja parisuhdeväkivalta tulee ekana mieleen.

Vierailija
4/9 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies avaa vessan peilikaapin vasemman oven aina käydessään vessassa (todnäk kaivaa saksia tai pinsettejä, ne ovat sillä puolella), ja jättää sen selälleen. Minä taas laitan sen kiinni käydessäni. Tätä on tehty jo vuosikaudet.

Vierailija
5/9 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kummallakin voi olla omat harrastuksensa mutta jos ne alkavat ärsyttää toista niin silloin niistä on keskusteltava. Mikäli keskustelua ja yhteisymmärrystä ei synny niin vasta sitten voidaan sanoa, että jotain on pielessä.

Vierailija
6/9 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mitä en tajua on vain märinän ja maikkarin "viihde" ohjelmien katsominen. Pahimmillaan olen saanut päänsäryn kun joutuu kuulemaan niitä lauantai illan ohjelmia.

Vierailija
7/9 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä sen sitten pitäisi tehdä sun mielestä? Keskustella henkeviä sun kanssa? Tuijotella silmiin kynttilänvalossa? Mitä sä siltä mieheltä odotat?

Naista pitää viihdyttää parisuhteessa. Vähän samalla tavoin kuin koiraa tai kissaa pitää ulkoiluttaa ja tarjota virikkeitä. Mikäli näin ei tehdä, niin alkaa pahoinvointi.

Vierailija
8/9 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei iso ongelma, mutta en vain jaksa käsittää miehen hinkua pestä puolikkaita koneellisia, oli sitten kyse astioista tai pyykeistä. Mutta ihan sama, tehköön niin, jos siitä hyvä mieli tulee. 😂 Toki se nyt on veden ja sähkön vähän turhaa tuhlausta.

Vierailija
9/9 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuollaisia juttuja tulee niin parisuhde päättyy aika nopsaan.En jaa elämääni minua ärsyttävän ihmisen kanssa.