Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten estän rakastumisen vapaaseen ja komeaan mieheen?

Vierailija
23.03.2018 |

Kolme viikkoa olemme työskennelleet projektissa ja tunteeni pääsivät valloilleen eli olen todella ihastunut mieheen. Mies vaan tupsahti työpaikalle ja elämääni ja nyt olemme työparina vastuussa työprojektista. En voi pilata projektia enkä halua särkeä sydäntäni. Olemme käyneet kahdestaan ja isommalla työporukalla lounaalla, mutta työpaikan ulkopuolella emme ole viettäneet aikaa. Työpaikalla pidetään kesällä juhlat projektin päättymisen jälkeen ja miehen syntymäpäivät ovat samana päivänä. Odotanko kesään asti ennen kuin pyydän miestä ulos? Mies on kertonut olevansa sinkku ja keskittyvänsä työhön (erosi viime vuonna, ero otti koville ja sen takia pyysi siirtoa toiseen maahan ja on nyt Suomessa). Ensimmäisen kerran projektin aikana olen poissa töistä, koska flunssa iski ja ahdistus omista tunteista miestä kohtaan. Mies laittoi aamulla viestiä, jossa kertoi huolestuneensa voinnistani ja tekeväni minunkin työt. Kirjoitti, että voi tuoda keittoa ja lääkkeitä jos tarvitsen apua.. en ole vastannut siihen mitään.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko suhteessa vai sinkku itse?

Sinkku olen ja mies on kaikkea mitä olen aina mieheltä halunnut ja ehkä sen takia olenkin palavasti ihastunut.

Tuossa tilanteessa minäkin pohtisin ensimmäiseksi miten estäisin itaeäni rakastumasta ja millä keinoin platonisenkaan suhteen muodostumisen voi välttää.

Hei, maailmahan on täynnä työttömiä väkivaltaisia sukupuoliherpestä kantavia juoppoja joiden kanssa voit koska hyvänsä mennä naimisiin kunhan olet ensin saanut työnnettyä tämän unelmiesi miehen jonkun muun riesaksi.

Yksi suhde takana epävakaisen ja aggressiivisen miehen kanssa, mutta työparini on aivan muuta - hän on huomaavainen, ahkera ja kiltti. Haluaisin rakastua ja antaa palaa, mutta pelkään työprojektin puolesta. Mies haluaa keskittyä projektin onnistumiseen, mutta on kertonut päässeensä pahimman erotuskan yli. Muille ei ole näin henkilökohtaisia asioita kertonut ja on sanonut luottavansa minuun.

Mikä tässä siis on ongelma? Hän on jo kertonut, että haluaa nyt keskittyä pelkästään projektiin. Jos olette projektin päätyttyä vielä sinkkuja (hän oletettavasti ainakin on, koska haluaa keskittyä vain töihin), niin voit pyytää vaikka kahville. Hän suostuu, jos on kiinnostunut sinusta muutenkin kuin työkaverina. Jos ei ole kiinnostunut, niin ainakaan et tee työnteosta epämukavaa ehdottelemalla treffejä jo nyt, kun hän kerran on suoraan sanonut, ettei halua mitään viritelmiä vaan keskittyä töihin.

Jos odotan kesäjuhliin ja miehen syntymäpäivään saakka, niin silloin olen minäkin sinkku. En halua ketään muuta nyt kun olen iskenyt silmäni häneen.

Miten niin silloin olet sinkku? Aiemmin kerroit olevasi sinkku paraikaa.

Jos mieskin aikoo pysyä sinkkuna koko kevään niin silloin olen minäkin sinkku. Ymmärrätkö? En ole kiinnostunut muista kuin hänestä.

Vierailija
22/24 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei ole suomalainen, niin oletko miettinyt kulttuurierojen vaikutusta ihastumiseesi? Perus käytöstavat ja työkeskeisyys ehkä painotettuna eri tavalla, mikä voi näyttäytyä meikäläisille tosi ihanalta ja unelmalta, mutta on loppujen lopuksi vain kulttuurin opettamaa.

Onko mies jäämässä Suomeen projektin loputtua? Ymmärrän hyvin haluttomuus viedä juttua mihinkään työn näkökulmasta, joten jos mies ei ole vaihtamassa maata kesällä, niin eipä ole pitkä aika odotella sinne.

Voithan päästää tuomaan sitä keittoa, ja katsoa onko kysymys miehen puolelta ihastumisesta,kollegan jeesaamisesta vai kyttäämisestä, kun kerran laittoi että tekee sinunkin duunisi poissaoloaikanasi(haluaa varmistaa että tulet takaisin mahd.pian ja toisaalta ettet vaan lusmuile).

Ymmärrän kulttuuriterot ja sen takia meistä tehtiin työpari, koska ymmärrän eri maan toimintatapoja. Mies on syksyyn asti Suomessa, jonka jälkeen palaa takaisin kotimaahansa. En lusmuile ja mies luottaa sanaani. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa laimealta harlekiinihömpältä.

Harlekiinihömpässä rakastuminen olisi jo tapahtunut. Kahdessa päivässä.

Vierailija
24/24 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärränkö oikein, että olet tuntenut miehen (työn kautta) kolme viikkoa? Ja olet nyt palavasti rakastunut häneen?

Kolme viikkoa sitten tapasimme ja aloitimme työskentelyn yhdessä. Huomaamatta ihastuin mieheen ja olen yrittänyt turhaan sammuttaa tunteita.