Kysy kuivilla olevalta narkomaanilta. :)
Vastailen jonkun aikaa. Yritetään pysyä asiallisena.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et kokeillut ikinä heroiinia?
Pollea on aika huonosti saatavilla suomen katukaupassa. Hintakin hipoo pilviä. Varmaan siksi, ja hyvä niin. -ap-
Ei pidä paikkaansa. Kokaiini on vaikeasti saatavaa, heroiinia saa helposti, amfetamiinin tyrkytetään johdannaisia, jotka johtavat kuolemiin.
Sinkkumies
Ja yksin mun kaveri toimii poliisilla huumeosastolla. Kertokaa lisää?
Sinkkumies
Kuinka vaaralliseksi huumeeksi luokittelet alkoholin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki elämä johtaa kuolemaan. Kyseessä on siis erittäin vaaralliseet huumeet.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et kokeillut ikinä heroiinia?
Pollea on aika huonosti saatavilla suomen katukaupassa. Hintakin hipoo pilviä. Varmaan siksi, ja hyvä niin. -ap-
Ei pidä paikkaansa. Kokaiini on vaikeasti saatavaa, heroiinia saa helposti, amfetamiinin tyrkytetään johdannaisia, jotka johtavat kuolemiin.
Sinkkumies
No ei kyllä saa heroiinia helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kamaa olet käyttänyt? Mikä oli parasta?
Mikään ei ole parasta. -ap-
Anna nyt kunnon vastaus, äläkä jeesustele. Varmasti joku niistä toi parhaan olon/euforian.
Uskotko että syy narkomaniaasi oli/on huumeet itsessään, vai koetitko helpottaa ja lääkitä niillä varsinaista syytä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kannabis harmitonta?
Ei ole, mutta on kuitenkin vähähaittaisin päihde koko maailmassa, minkä asian kannabiksen lääkekäyttö on todistanut täysin selvästi.
Ketä kiinnostaa? Teethän sen vain itsellesi. Hyödyillä perusteleminen on perseestä. Jos et loukkaa minun elämääni niin en minäkään sinua, mutta varastapa poilkupyöräni ja saat vihani. Se ei ole jumalan vihaa, vaan paljon lujempaa, jumalan ylittänyttä vihaa.
Sinkkumies
Eipä minua 54-vuotiaana muusikkona polkupyöräsi kiinnosta yhtään.
Sanoit että käytät pientä opiaattiannosta. Aiotko päästä siitäkin eroon vielä? Teknisestihän et ole sen kanssa kuivilla, vaikket enää päihtyäksesi käytä. Oletko miettinyt olisiko vertaistuesta parempi apu kuin jossain minimäärissä roikkumisessa, mihin tarviit enää tota pientäkään määrää ainetta kun kerran elämä kunnossa? Viekkarit kyllä kestää kun ottaa sen pään.
T: Kuivilla 5v.
Oletko myynyt itseäsi saadaksesi rahaa aineisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että tulet vielä joskus käyttämään jotain?
Toivon todella hartaasti että en tule. Nyt on viides vuosi kuivilla. -ap-
Pysy erossa, teet mitä tahansa. Itse ratkesin tupakoimaan 5 vuoden tupakkalakon jälleen yhdestä ainoasta kerrasta. Sama on käynyt tutullenin 8v jälkeen. Yksi kerta riittää.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin vaaralliseksi, siitä kaikki minullakin lähti. -ap-
Vierailija kirjoitti:
Sanoit että käytät pientä opiaattiannosta. Aiotko päästä siitäkin eroon vielä? Teknisestihän et ole sen kanssa kuivilla, vaikket enää päihtyäksesi käytä. Oletko miettinyt olisiko vertaistuesta parempi apu kuin jossain minimäärissä roikkumisessa, mihin tarviit enää tota pientäkään määrää ainetta kun kerran elämä kunnossa? Viekkarit kyllä kestää kun ottaa sen pään.
T: Kuivilla 5v.
Se vastaaja en ole minä, itse lopetin korvaushoidon pari vuotta sitten. -ap-
Vierailija kirjoitti:
Uskotko että syy narkomaniaasi oli/on huumeet itsessään, vai koetitko helpottaa ja lääkitä niillä varsinaista syytä?
Sekä että, aluksi lääkitä varsinaista syytä. Koukussa ainoa asia mikä meekitsi, oli aine. -ap-
Vierailija kirjoitti:
Oletko myynyt itseäsi saadaksesi rahaa aineisiin?
Valitettavasti. -ap-
Miten homma lähti lapasesta? Minä olen vuosien ajan kokeillut vähän kaikkea salviasta amfetamiiniin ja bromo dragonflysta resilariin, eikä mikään aine ole millään tavalla koukuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Miten homma lähti lapasesta? Minä olen vuosien ajan kokeillut vähän kaikkea salviasta amfetamiiniin ja bromo dragonflysta resilariin, eikä mikään aine ole millään tavalla koukuttanut.
Arvon egotrippailija ei lukenut ketjua. Aplla on takanaan traumoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kamaa olet käyttänyt? Mikä oli parasta?
opiaatteja, amfetamiinia, kannabista, ekstaasia, kokaiinia, piriä, kipulääkkeitä, mitä nyt koskaan käsiinsä sai. Mikään ei ole parasta. -ap-
Eikös amfetamiini ja piri ole sama asia?
No, periaatteessa. Kuitenkin puhutaan piristä kun puhtaus on <30% ja amfetamiinista kun se on yli sen. -Ohis
Enpä ole moista koskaan kuullutkaan. Taisit keksiä tuon väitteen.
Ketä kiinnostaa? Teethän sen vain itsellesi. Hyödyillä perusteleminen on perseestä. Jos et loukkaa minun elämääni niin en minäkään sinua, mutta varastapa poilkupyöräni ja saat vihani. Se ei ole jumalan vihaa, vaan paljon lujempaa, jumalan ylittänyttä vihaa.
Sinkkumies