Päästäisittekö Maria Veitolan kotiinne yöksi?
Kommentit (49)
Mielipide mariasta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maria meidän sängyssä v...ssa ja pyörittelemässä silmiään ja ulisemassa kun hän on femakko ja ei oo pitkää tukkaa ja mukavaa luonnetta. Ei kiitos.
Yksi marttyyri anoppi riittää.
Siis voisiko joku ulisija nyt kertoa, mistä tämä valitus näistä hiuksista on tullut? Ja miksi Maria Veitola ärsyttää niin paljon, että hänestä pitää jankata ketjutolkulla? Ohjelmiahan ei ole pakko katsoa, jos ne eivät ole kivoja.
Viimeisin ärsytys Mariasta tuli kun hän kertoi miten ihana Laura on naisellisine ominaisuuksineen ja miellyttävine luonteineen ja hän itse on feministi... Ei siinä mitään, mutta Maria kuitenkin ylpeili sillä feministisyydellään ja että on ”uskaltaa olla erilainen” kuin tavisnainen. Marialle vinkki että saa ihan vapaasti olla myös ns. perinteinen, pehmeä nainen, kolkko siilitukka ei välttämättä ole niin tavoiteltavaa.
Mariaa jos arvostelee yhtään niin hän ei kestä sitä ollenkaan. Maria on vähän parempi nainen ja mielestään myös arvostelun yläpuolella. Mielestäni Maria feministisyys on myös keksittyä kuorta, kun pitää olla vähän erilainen vaikkei oikeasti ole
Siis hän julkaisi instgram-tilillään twiitin, jonka joku oli julkaissut tarkoituksenaan pilkata Maria Veitolaa. Se toinen ihminen oli kirjoittanut, että Laura Huhtasaari on iloinen, kaunis jne. ja Maria Veitola ei ole mitään näistä, hän on feministi. Twiitin kirjoittajan tarkoituksena oli viestiä, että feministi on negatiivinen asia.
Suosittelisin nyt hieman pysähtymistä sen julkaisun äärelle, josta loukkaantuu, edes siksi ajaksi, että ottaisi selvää, mistä on kyse.
Ja tässä se julkaisu: https://www.instagram.com/p/BgiSno0ni7f/?taken-by=mariaveitola
Kun huolellisesti luette sekä kuvassa näkyvän tekstin että Maria Veitolan oman kirjoituksen, varmasti ymmärrätte, mistä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Jos se olisi vain Veitola, ei kuvausryhmä, lisäksi Veitola maksaisi minulle siitä 100 000 euroa ja pysyisi koko ajan vaatekomerossani. Jonka olisin tyhjännyt, ettei hän hiplaisi tavaroitani siellä. Ja lisäksi hän vastaanottaisi nuhteluni siitä miten kiusasi ja pilkkasi Tuksua jossain ohjelmassaan. Että näillä ehdoilla, joo.
Mutta en oo ihan varma. Kyllä se tietoisuus siitä Veitolasta komerossa häiritsisi minua niin, etten varmaan pystyisi nukkumaan. Istuisimme lemmikkien kanssa vartiossa aamuun asti.
Meillä saa kylpyhuoneen oven lukkoon ulkoapäin. Sinne voi turvallisin mielin sulloa ryhmän yöksi. Hankkii hieman ylimääräistä kun Veitola tietenkin saa luvan maksaa. Luultavasti Maria filmaa laattasaumojemme vaaleanpunaista likaa, analysoi perheemme problematiikan laatoituksen värityksen perusteella ja kyylää onko viemärissä jotain vilistäviä sekä luonnollisesti pyörittelee silmiään.
Suosittelisin nyt hieman pysähtymistä sen julkaisun äärelle, josta loukkaantuu, edes siksi ajaksi, että ottaisi selvää, mistä on kyse.
Ai nyt ollaan peräti loukkaannuttu. Sinulle suosittelisin että et niin pysähtyisi ”loukkaantumisiemme” äärelle, vaan hieman vauhdittaisit elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Ai nyt ollaan peräti loukkaannuttu. Sinulle suosittelisin että et niin pysähtyisi ”loukkaantumisiemme” äärelle, vaan hieman vauhdittaisit elämääsi.
No mistä sitten on kyse, jos suureen ääneen valitetaan jostain sellaisesta asiasta, joka ei ole edes totta, vaan perustuu ainoastaan siihen, että on luultu jonkun somejulkaisun tarkoittavan jotain muuta? Sen sijaan, että länkytät jotain tyhjää minulle, voisit kommentoida itse asiaa.
En, mutta jossain hotellihuoneessa kyllä. Kuvausryhmän kanssa. Kotona sotkuista.
Päästäisin. Tosin meidän Rotikat ei yhtään tykkää vieraista....
Omistan tämän taloyhtiön, enkä voisi rikkoa laatimiani sääntöjä. Säännöissä on ehdottomasti kielletty rumien, pienitissisten feministien päästäminen lähellekään taloyhtiötä.
Jos se olisi vain Veitola, ei kuvausryhmä, lisäksi Veitola maksaisi minulle siitä 100 000 euroa ja pysyisi koko ajan vaatekomerossani. Jonka olisin tyhjännyt, ettei hän hiplaisi tavaroitani siellä. Ja lisäksi hän vastaanottaisi nuhteluni siitä miten kiusasi ja pilkkasi Tuksua jossain ohjelmassaan. Että näillä ehdoilla, joo.
Mutta en oo ihan varma. Kyllä se tietoisuus siitä Veitolasta komerossa häiritsisi minua niin, etten varmaan pystyisi nukkumaan. Istuisimme lemmikkien kanssa vartiossa aamuun asti.