Päästäisittekö Maria Veitolan kotiinne yöksi?
Kommentit (49)
Lähettäisin Veitolan naapuriin. Noi naapurit on inhottavia.
Vois tulla tänne joo. Tosin Veitola varmaan selän takana valittaisi mun sisällöttömästä elämästä ja siitä kun ei pystynyt nukkumaan kun koira änkes kainaloon 😂
Veitola voi tulla, niin lukitsen sen tuonne pihan perälle maakellariin.
Kylläpä tuntuu Maria Veitola menneen ihon alle monella! Tai sitten yhdellä, mutta niin pahasti, että pitää oikein monta viestiä kirjoittaa. Onko tässä kyse siitä, että jotkut elävät niin paljon tv-ohjelmien kautta, että ne tapahtuvat ovat yhtä merkityksellisiä kuin oikean elämän tapahtumat? Ja ohjelmaa on pakko katsoa, vaikka se tuntuukin vastenmieliseltä?
En toivottaisi. Ärsyttää miten hän hampaiden pesun jälkeen imee sitä harjaansa kun haastattelee. Ihan kuin ehdottaisi suuseksiä
kyllä, kiusaisin ja haukkuisin häntä kuin anu saagim.
Vierailija kirjoitti:
kyllä, kiusaisin ja haukkuisin häntä kuin anu saagim.
Onko sinulla kaikki hyvin?
Päivällä voisi tulla hengaamaan ilman kuvausryhmää, luulisin että meillä on aika paljon samoja mielenkiinnon kohteita. Yöksi tuskin tarvitsee jäädä, kun asuu muutenkin naapurissa.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei halua veitolaa kotiinsa, silmiään pyörittelemään ja vääntelemään naamaansa, jostain se kaivaa myös rasistikortin! Yök!
Tää ras isti kortti ärsyttää yleensä rasi steja eniten. :/
Maria meidän sängyssä v...ssa ja pyörittelemässä silmiään ja ulisemassa kun hän on femakko ja ei oo pitkää tukkaa ja mukavaa luonnetta. Ei kiitos.
Yksi marttyyri anoppi riittää.
Mä voisin käydä Veitoloiden läävän kyyläämässä ja kun ovi kolahtaisi seuraavana päivänä kiinni, selän takana analysoisin Veitolat telkkarissa ihaniksi mutta aika paskoiksi femakoiksi.
Miksi tämä toimittaja herättää tunteita? Eihän se ohjelmaformaatti muutoin toimisi, jos hän ei provosoisi ja tekisi paljastavia tulkintoja. Mitäs jos joku tavis menisi toimittajaksi tuohon ohjelmaan, ei sitä kukaan katsoisi.
Tänne vaan, kaaoskämppään ohjelmaa tekemään. Kyllä täältä flunssasta vielä noustaan.
Kutsuisin vierailulle samaan aikaan noroviruksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Maria meidän sängyssä v...ssa ja pyörittelemässä silmiään ja ulisemassa kun hän on femakko ja ei oo pitkää tukkaa ja mukavaa luonnetta. Ei kiitos.
Siis voisiko joku ulisija nyt kertoa, mistä tämä valitus näistä hiuksista on tullut? Ja miksi Maria Veitola ärsyttää niin paljon, että hänestä pitää jankata ketjutolkulla? Ohjelmiahan ei ole pakko katsoa, jos ne eivät ole kivoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis voisiko joku ulisija nyt kertoa, mistä tämä valitus näistä hiuksista on tullut? Ja miksi Maria Veitola ärsyttää niin paljon, että hänestä pitää jankata ketjutolkulla? Ohjelmiahan ei ole pakko katsoa, jos ne eivät ole kivoja.
Voisitko ulisija kertoa miten sulla voikin mennä noin pahasti viestit internetissä tunteisiin, että pitää jokaisen viestin perään olla vinkumassa? Oletko itse Maria vai epätoivoinen fangirl joka ei nyt vaan kestä nähdä idolistaan negatiivista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko ulisija kertoa miten sulla voikin mennä noin pahasti viestit internetissä tunteisiin, että pitää jokaisen viestin perään olla vinkumassa? Oletko itse Maria vai epätoivoinen fangirl joka ei nyt vaan kestä nähdä idolistaan negatiivista?
Voitko vastata itse kysymykseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeisin ärsytys Mariasta tuli kun hän kertoi miten ihana Laura on naisellisine ominaisuuksineen ja miellyttävine luonteineen ja hän itse on feministi... Ei siinä mitään, mutta Maria kuitenkin ylpeili sillä feministisyydellään ja että on ”uskaltaa olla erilainen” kuin tavisnainen. Marialle vinkki että saa ihan vapaasti olla myös ns. perinteinen, pehmeä nainen, kolkko siilitukka ei välttämättä ole niin tavoiteltavaa.
Mariaa jos arvostelee yhtään niin hän ei kestä sitä ollenkaan. Maria on vähän parempi nainen ja mielestään myös arvostelun yläpuolella. Mielestäni Maria feministisyys on myös keksittyä kuorta, kun pitää olla vähän erilainen vaikkei oikeasti ole
Mua itteäni Maria ärsyttää mutta jostain syystä katson sitä ärsyttävää Veitola kylässä ohjelmaa :D T. itsekiduttaja.
Meidän perheessä Aku ei kestäisi meidän metodeja.