Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäilyt on heränneet että joku taho on kähveltänyt 90 miljoonan Eurojackpot voiton?!!!

Vierailija
23.03.2018 |

Itsekin nyt alan epäillä jonkilaista järjestelmällistä epärehellisyttä Veikkauksen tai myyntipisteiden taholta. On jo tullut esiin useita vilunkipelejä, joita R-kioskin myyjät ovat tehneet voittojen suhteen. EI olla kerrttu voitosta asiakkaille, vaikka niitä on ollut! Olisi jäänyt saamatta paljon voittoja jos asiakkaat eivät jonkun sattuman kautta olisi itse tarkistaneet kaksi kertaa oliko voittoa vai ei!! Oon melko varma että tuoo 90 miljoonan voittanut hlö on käynyt jossain paikassa voittokupuongin kanssa kysymässä onko voittoa vai ei, ja joku myyjä tms. tajunnut että tuo lappu on 90 miljoonan arvoinen, ja sanonut että EI OLE; ja ottanut lapun itselleen, tai on heittänyt roskikseen asiakkaan edessä, mutta noukkinutkin sen sieltä myöhemmin itselleen!!!

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä ei ollut porukkapeli, sehän on jo selvinnyt. Joku on vain pyytänyt laittamaan viiteen osaan. Itse pyydän aina kolmeen osaan ja jos voitto tulee, voin päättää, miten jaetaan. Jos voitto on pieni, lunastan itselleni kaikki kolme. Jos taas tulisi jättipotti, saisivat lapset kumpikin yhden kolmasosan ja itselle jäisi yksi kolmannes.

Vierailija
22/40 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä ei ollut porukkapeli, sehän on jo selvinnyt. Joku on vain pyytänyt laittamaan viiteen osaan. Itse pyydän aina kolmeen osaan ja jos voitto tulee, voin päättää, miten jaetaan. Jos voitto on pieni, lunastan itselleni kaikki kolme. Jos taas tulisi jättipotti, saisivat lapset kumpikin yhden kolmasosan ja itselle jäisi yksi kolmannes.

Jos se peli jaetaan 2, 5, tai 10 osaan, silloin se on automaattisesti porukkapeli.

Olen ärrällä myyjänä, joten tiedän nämä jutut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö tuo ostopaikka ollut tiedossa jo heti seuraavan päivän aamuna. Kyllä ihan varmasti jokainen tuolla asioinut on tarkasti käynyt läpi kuponkinsa ennen kuin on lähtenyt voittoa lunastamaan. En oikein usko, että kukaan tuolla tuolla viikolla veikannut, olisi vain pyytänyt myyjää tarkistamaan voittonsa ja antanut myyjän heittää kupongin pois. 

Vierailija
24/40 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se peli jaetaan 2, 5, tai 10 osaan, silloin se on automaattisesti porukkapeli.

Mutta ei se tarkoita, että porukassa on monta henkilöä.

Vierailija
25/40 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Ei niitä saa jaettua kolmeen osaan. Kopioita toki voi ottaa kaikille osallistujille. Mutta jos kaikilla on oma kuponki, jossa näkyy osuus (esim 1/5), se on kyllä porukka eikä mikään muu. 

Vierailija
26/40 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin nyt alan epäillä jonkilaista järjestelmällistä epärehellisyttä Veikkauksen tai myyntipisteiden taholta. On jo tullut esiin useita vilunkipelejä, joita R-kioskin myyjät ovat tehneet voittojen suhteen. EI olla kerrttu voitosta asiakkaille, vaikka niitä on ollut! Olisi jäänyt saamatta paljon voittoja jos asiakkaat eivät jonkun sattuman kautta olisi itse tarkistaneet kaksi kertaa oliko voittoa vai ei!! Oon melko varma että tuoo 90 miljoonan voittanut hlö on käynyt jossain paikassa voittokupuongin kanssa kysymässä onko voittoa vai ei, ja joku myyjä tms. tajunnut että tuo lappu on 90 miljoonan arvoinen, ja sanonut että EI OLE; ja ottanut lapun itselleen, tai on heittänyt roskikseen asiakkaan edessä, mutta noukkinutkin sen sieltä myöhemmin itselleen!!!

Mitä sä selität?? Eihä niitä rahoja ole KUAAN nostanu ,ei ees se myyjä ?

Vierailija
27/40 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietysti.

Vierailija
28/40 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä, mitä tarkoitat. Jos yksi ihminen ostaa porukkapelin, kyllä se peli on edelleen porukkapeli, vaikkei ostotilanteessa ole kuin yksi ihminen. Perhepizzakin on perhepizza, vaikka söisit sen yksin. 

Vierailija
29/40 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että se on sillä Prisman kauppiaalla/Veikkauspisteen myyjällä nyt kun tajusi että tosite jäi myymättä ja miettii, että miten parhaiten siitä rahat saisi itselleen.

No kun se lappu on kuitenkin myyty.

Niin on. Prismalle siinä vaiheessa kun ne tekee ne laput.

Jos se lappu olisi jäänyt myymättä niin se olisi mennyt porukkahävikkiin samana päivänä.

Vierailija
30/40 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takavuosina Veikkauksen raaputusarvoista pystyi jotenkin näkemään siitä pohjasta miten se kimmelsi missä arvoissa oli voittoja ja myyjät osti niitä itselleen.

Vierailija
31/40 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittokuponki on asiakkaan omilla numeroilla tehty , ei koneella valmiiksi tehty porukka kuponki.

Vierailija
32/40 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä selität?? Eihä niitä rahoja ole KUAAN nostanu ,ei ees se myyjä ?

Niinpä. Äkkiäkös se myyjä olisi sen lapun antanut vaikka puolisolleen ja yhtäkään syytä ei ole sille, että tämä myyjän puoliso olisi näin kauan piilotellut. Ei näitä mistään turvakameroista voida tarkistaa, kun ne liputhan voi vaikka myydä eteenpäin tai löytää kadulta. 

Vierailija
33/40 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voittokuponki on asiakkaan omilla numeroilla tehty , ei koneella valmiiksi tehty porukka kuponki.

Entä sitten? Koneelta ne omien numeroidenkin kupongit tulostetaan ja jaetaan porukaksi. Ne porukat, mitä niissä myyntitelineissä näkee, on ihan samanlaisia lappuja kuin ne laput, jotka saat, kun sanot "viisi riviä lottoa, viiteen osaan". Valmisporukkakuponkeja on toki myös olemassa, mutta ne tulostetaan koneelta suoraan osuus kerrallaan, eikä koko porukkaa kerrallan. 

Vierailija
34/40 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että se on sillä Prisman kauppiaalla/Veikkauspisteen myyjällä nyt kun tajusi että tosite jäi myymättä ja miettii, että miten parhaiten siitä rahat saisi itselleen.

Kun lappu tehdään veikkauskoneella niin ne lyödään hinnan mukaan kassaan. (Eli esim veikkausporukka tehdään esille aamulla ja siitä lyödään myyntejä päivän aikana kassaan.) Ei siis mitenkään viivakoodin avulla vaan ihan vaan ”veikkaus ja X summa”:n kautta.

Vierailija
35/40 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis: asiakas on ITSE täyttänyt sen kupongin ,kupongissa on ollut systeemi ja se on viiden porukka ,näin luki lehdessä, sitä minkälainen systeemi ,ei kerrottu.

Vierailija
36/40 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun lappu tehdään veikkauskoneella niin ne lyödään hinnan mukaan kassaan. (Eli esim veikkausporukka tehdään esille aamulla ja siitä lyödään myyntejä päivän aikana kassaan.) Ei siis mitenkään viivakoodin avulla vaan ihan vaan ”veikkaus ja X summa”:n kautta.

Ei oo tehty koneella, oli itse täytetty kuponki.

Vierailija
37/40 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on. Prismalle siinä vaiheessa kun ne tekee ne laput.

Jos se lappu olisi jäänyt myymättä niin se olisi mennyt porukkahävikkiin samana päivänä.

Lue se linkattu IS:n linkki.

Vierailija
38/40 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt kyllä tajua tämän ketjun spekulaatioista yhtään mitään. Mitä sen pitäisi nyt todistaa, että joku on ostanut porukan itse valitsemillaan numeroilla? Juu, siitä toki voidaan päätellä, että nämä osuudet ovat yhden ihmisen kerralla ostamia eikä osuuksia ole erillisillä asiakkailla. Mutta miten se liittyy huijaamiseen? 

Vierailija
39/40 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä on nyt niin ihmeellistä. 5 hengen työporukka tehnyt kimppalapun, numerotkin oli itse päätetty.

Odottelee että spekulaatiot hieman laantuu ja samalla miettii miten voi jatkaa elämää ilman että epäilykset herää.

Vierailija
40/40 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä on nyt niin ihmeellistä. 5 hengen työporukka tehnyt kimppalapun, numerotkin oli itse päätetty.

En jaksa uskoa, että olisi viiden hengen porukka. Kyllä silloin asia olisi tullut jotakin kautta julkisuuteen tai joku olisi lunastanut oman 18 miljoonansa. Veikkauksessakin uskotaan, että kyseessä on yksi henkilö, joka on pyytänyt jakamaan viiteen osaan. Tuohan on ihan tavallinen tapa, jolloin ison voiton tullessa ei tarvitse miettiä veroseuraamuksia vaan jokainen perheenjäsen saa oman osuutensa ilman vilunkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän