Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yhtenä päivänä tehtävä lisätyö rahallisesti miten merkittävää?

Vierailija
23.03.2018 |

Eli siis tarvitsen lisätuloja tulevan remontin takia, ja olen hakenut ilta/viikonloppu työtä. Nyt tarjottiin lauantai aamuisin tehtävää työtä, joka viikko. Mietin, että onkohan tämä mitenkään rahallisesti kannattavaa edes? Voin siihen käyttää päätoimen verokorttia, kun summa on niin pieni, mutta matkakulut jne..

Onko teillä kokemusta? Oletteko tehneet keikkaa yhtenä päivänä viikossa? Onko järkeä? Haluan lisää rahaa, ja tekisin niin mielelläni koko viikonlopun + parina iltana viikossa, ja mietin pitäisikö jäädä sitä odottamaan vai ottaa tämä..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hankala sanoa, kun ei tiedä nykyisiä tulojasi ja vähennyksiäsi, lisätyön palkkaa jne. Pienituloiset yleensä järkyttyvät sitä, että veroja voi joutua maksamaan jopa 20%.

Vierailija
2/5 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella hankala sanoa, kun ei tiedä nykyisiä tulojasi ja vähennyksiäsi, lisätyön palkkaa jne. Pienituloiset yleensä järkyttyvät sitä, että veroja voi joutua maksamaan jopa 20%.

Mulla on jo veroprosentti 20%, tämä lisätyö on ehkä n. 300 euroa kuussa? Tuntipalkka n. 10e ja työaika 8h, ei lisiä. Ei nyt huomattavasti nosto veroprosenttia, mutta ei se kyllä taskuun tuo varmaan kuin alle 200e..

On sekin kyllä parempi kuin ei mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpomminhan sinä itse osaat laskea paljonko jää kulujen jälkeen käteen, kuin että me täälä arvuutellaan sun palkkaa ja työstä aiheutuvia kuluja.

Vierailija
4/5 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpomminhan sinä itse osaat laskea paljonko jää kulujen jälkeen käteen, kuin että me täälä arvuutellaan sun palkkaa ja työstä aiheutuvia kuluja.

Kokemuksia olisin vain kaipaillut.

Vierailija
5/5 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksia olisin vain kaipaillut.

No jollekin tuollainen työ on kannattavaa ja jollekin toiselle ei.

Vain sinä itse voit tietää onko se just sinulle kannattavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi