Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iljettävin ruokamuistosi - mitä yllättävää on löytynyt?

Vierailija
23.03.2018 |

Itsellä liittyy jogurttiin ja tapahtui 1980-luvun puolivälissä. Olin koulun jälkeen syömässä maustettua jogurttia, jossa oli marjoja tms. Olin päässyt jo yli puolenvälin, kun lusikkaan sattui iso, noin puolentoista sentin mittainen, paksu ja kova toukka. Lusikka jäi siihen.
Äiti tuli kotiin, näki jogurtin pöydällä ja tuli kysymään, oliko tuo toukka jogurtissa ja sanoi arvanneensa. Hän valitti asiasta lähikauppiaalle ja saimme laatikollisen suklaavanukkaita.
Minulle ei ole enää maistuneet maustetut jogurtit aikuisiällä. En kyllä pelkää toukkia, mutta en pidä jogurttityypistä.

Toinen kerta tulee mieleen, kun salaatin kerästä juoksi pieniä mustia hämähäkkejä, kun lehtiä irrotteli toisistaan. Tapahtui joitakin kertoja 1990-luvun puolivälissä. Tämän jälkeen olen aina huuhtonut salaatin tosi huolellisesti.
Onko teillä muilla vastaavia kokemuksia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvulla söin sellaista isoa rahkaa, kun lusikkaan osui sininen karvainen homeinen banaanin pala. En enää koskaan ostanut sellaista rahkaa. Enää niitä rahkoja ei ole myynnissä, enkä muista merkkiä.

Vierailija
2/6 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella söin perunaa koulussa tyytyväisenä. Maistui mielestäni vähän jännältä, mutta en ajatellut asiaa sen enempää ennen kuin olin syönyt jo puolet perunasta ja huomasin toisen puolikkaan olevan täynnä oransseja karvan näköisiä enyhtääntiedämitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella muutama vuosi sitten söin perunamuusia ja suuhuni sattui joku kova asia. Sylkäisin ulos ja se oli ilmeisesti kivi...

Vierailija
4/6 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset ruuassa hyi

Vierailija
5/6 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen eineshampurilaisessa oli jokin muovin pala, mies ei halunnut nostaa meteliä eikä tehdä valitusta.

Vierailija
6/6 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäävuorisalaatti (sellainen pyöreä kerä) oli sisällä varmaan sata jotain ihan hiton pientä ötökkää. Huomasin sen vasta salaattia syödessä. Hyi hemmetti.