Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tamperelaiset!!

Vierailija
20.04.2006 |

Suositelkaa hyvää suosittua kirpparia. Mieluusti itsepalvelu. Olisi tarkoitus pistää tytön vanhoja vaatteita myyntiin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hintoja kuten muualla eli siellä asiakkaat on myös valmiita maksamaan. Lisäksi ihan kivalta tuntui se uusi Finlaysonin kirppis. Aika pieni mutta ite ainakin ostin sieltä paljon lastenvaatteita. Sitten on toki se lastenvaatekirppis Tiitiäinen.

Vierailija
2/4 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne tosin voi vaan jättää myyntiin, ei itse jäädä myymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä menee tosi hyvin just vaatteet kaupaksi, kunhan laittaa " sopivat" hinnat, eli ei liian kalliit. Ite oon myynyt siellä naisten/lasten/miesten vaatteita, parhaiten menee kaupaksi just naisten vaatteet ja isompien lasten... Joskus on jäänyt parikin sataa euroa käteen, vaikka ihan omaa roinaa oon myynyt! Siellä käy paljon väkeä!

Vierailija
4/4 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen kaupunkilaisten " eliittikirppis" , hyvää ja kallista tavaraa ja paljon asiakkaita. Tää mun mielipide. Itse myin Pirkankadulla Kodin kirppiksellä omia vaatteita ja tavaroita, kuskasin 5 viikkoa sinne koko ajan uutta tavaraa, ja kaikki meni! Tosin mulla oli kirpparihinnat kohdallaan: puserot 50 snt, takit 1e, t-paidat 20 snt jne.

Kodin kirppiksellä on tosi edulliset pöytävuokrat.

Toinen aikas hyvä paikka on Bonus-kirppis Itsenäisyydenkadulla, kaverilla erittäin hyvät myyntikokemukset sekä aikuisten että lasten vaatteista. Kalliimpi pöytävuokra.

Lasten kirppis (ent. Tiitiäinen, en muista säilyikö nimi kun omistaja vaihtui) on Metson takana Mustalahdenkadulla. Se on siis keskittynyt vain lastenvaatteisiin ja -tarvikkeisiin. Mun mielestä siellä on vähän liikaa sitä myytävää... Kannattaa rauhassa ensin ite kierrellä paikkoja ja sitten valita se " oma" .

Lielahdessa on kans tosi iso ja mun mielestä hyvä kirppis, nimi on L.A-kirppis. La-su on myös perinteinen puoli myyjineen auki, itsepalvelupuoli joka päivä.

Onnea matkaan! Toivoo köyhä äiti :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän