Mies lähtee armeijaan ja pelkään etten kestä olla erossa pitkään :(
Mies vannoo rakkauttaan mutta en tiedä pystynkö olla pettämättä niin kauaa. :( Mies menee erikoisjoukkoihin ja lomalle sieltä ei pääse noin vain. Mies ei halua että eroamme armeijan takia.
Kommentit (33)
Jos jo nyt pelottaa, niin et pysty. Huoli pois, kyllä se intin jälkeen paremman löytää.
No miehen pettämismahkut ovat aika rajalliset, joten varmasti ei tahdo eroa.
Mulle muuten tuli ero armeija aikana n. 4 kk jälkeen; nainen petti, mutta ei sillä ollut siinä vaiheessa enää väliä, koska mulla oli jo viikonloppumorsio.
Vierailija kirjoitti:
Mies vannoo rakkauttaan mutta en tiedä pystynkö olla pettämättä niin kauaa. :( Mies menee erikoisjoukkoihin ja lomalle sieltä ei pääse noin vain. Mies ei halua että eroamme armeijan takia.
Mihin menee? Jarruvarjomies? Sukk? Erikoisrajahärvääjä? Vaiko rentosotamies?
Vierailija kirjoitti:
Mihin erikoisjoukkoihin miehesi menee? Kovaa hommaa semmoiset, ole ylpeä että on päässyt.
Oletko joku teini? Ei liitto kuulosta olevan vahvalla pohjalla, miten yleensä pärjäät tuollaisella itsehillinnällä?
Mikä mies? Kynäniskainen pikkupoika.
Miksi miehesi haki erikoisjoukkoihin jos ei halua olla erossa?
Eiköhän kyseessä oo se 15+ typykkä jonka ”vakava suhde” on kestäny tähän mennessä sen 2-3kk
Vierailija kirjoitti:
Oletko joku teini? Ei liitto kuulosta olevan vahvalla pohjalla, miten yleensä pärjäät tuollaisella itsehillinnällä?
Teini en ole, mutta ikäeroa on seittemisen vuotta. Miehen mielestä meillä menee hyvin, mutta omasta mielestä voisi mennä paremminkin.
Vierailija kirjoitti:
Kutsu kävi eikä ole mahdollisuutta kieltätyä.. Sai paikan jostain rajalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teini en ole, mutta ikäeroa on seittemisen vuotta. Miehen mielestä meillä menee hyvin, mutta omasta mielestä voisi mennä paremminkin.
Eli 12 vielä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höh. Harmi kun seuraavan saapumiserän alokkaita ei ole vielä valittu.
T. Immolan henkilökunta
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän kyseessä oo se 15+ typykkä jonka ”vakava suhde” on kestäny tähän mennessä sen 2-3kk
24-vuotias olen ja suhde kestänyt kohta kahden vuoden ajan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Immolan henkilökunta
Hei, älä paljasta trollia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Immolan henkilökunta
Ei hajuakaan missä on Immola, mutta mies ei edes pääsisi armeijaan Suomessa..
Miesten kesken kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miehen pettämismahkut ovat aika rajalliset, joten varmasti ei tahdo eroa.
Mulle muuten tuli ero armeija aikana n. 4 kk jälkeen; nainen petti, mutta ei sillä ollut siinä vaiheessa enää väliä, koska mulla oli jo viikonloppumorsio.
Kyllä armeijassa harrastetaan telakoitumista ja töpselin laittamista pistokkeeseen. Kuuluu hommaan ja siteen muodostukseen.
Petitte molemmat, koska sinulla oli toinen viikonloppumorsio? Ei mies mene telakalle vaan rajalle turvaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli 7v ikäerolla miehesi on 31v (liian vanha armeijaan) tai sitten 17v (liian nuori erikoisjoukkoihin).
Eli olet joko valehtelija tai kehdonryöstäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet 24 ja ukko on 7vuotta vanhempi eli jo 31vuotta, eli miehesi on hakeutunut johonkin armeijan hommaan, koska kutsuntojen ikähaarukka on 19 - 29 vuotta
31v ei enää Suomessa työllisty erikoisjoukkoihin ja varusmieheksi ei pääse.
Paska trolli.
Mihin hommiin menee?