Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mies voi nähdä avioliittomme hyvänä kun taas minä koen olevani vankilassa jossa tukehdun?

Vierailija
22.03.2018 |

Siis miten kaksi ihmistä voi nähdä saman tilanteen ihan erilailla? Ollaan oltu naimisissa 24v. Vuonna 2004 mies haki eroa mutta peruutti sen. Uhkaili erolla myös 2009. Syyttänyt minua viimeiset 15v pettämisestä. Ei ole ollut yli 10v osa perhettä. Haluaa aina olla yksin omassa huoneessaan ovi kiinni.

6v sitten sairastuin syöpään ja rupesin miettimään tätäkö elämäni on. Aloitin 3v kestäneen salasuhteen. Suhde loppui ja kerroin miehelle että minulla oli ollut toinen.

Nyt mies ei enää haluakaan erota. Miksi? Miksi se haluaa nyt roikkua tässä paskassa suhteessa vaikka minä olen viimeiset 3v rakastanut jotakuta muuta? Mitä helvettiä se saa tästä suhteesta jossa puhutaan ehkä 5 lausetta viikossa koskien tyyliin kauppalistaa? Miksi se sanoo että meillä menee hyvin ja se on tyytyväinen? Mä en tajua miksi se ei voi nyt haluta sitä eroa kun aiemmin halusi vaikka silloin oli asiat ihan hyvin. Itse tunnen kuristuvani tähän suhteeseen ja toinen väittää kaiken olevan hyvin.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vankien vartioiminen voi olla vanginvartijalle oikein kiva ja palkitseva duuni, mutta silti se lusiminen on lusimista sille vangille.

Vakkuttaa siltä että suhteenne on taputeltu. Olisi kannattanut erota jo aiemmin, ennen sivusuhteita, mutta onnistuu tuo noinkin päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän