Mikseiköhän asunto mene kaupaksi?
Etuovi kohdenumero 106778
Ollaan puolitosisamme katseltu asuntoa Tampereen keskustasta ja toi asunto on ollut Etuovessa ainakin lokakuusta asti!?
Kommentit (17)
Keittiön ja kylppärin luulisi olevan suht kunnossa, kun putkiremontit on tehty. Voivat tietysti olla esim ihan halvat ja vinksin vonksin asennettu?
Satakunnankatu on tietty aika raskasliikenteinen mutta paikka muuten aivan ihanteellinen, Pyynikki parin metrin päässä, samoin ydinkeskusta.
t. ap
Siihen nähden hinta (miltei 140 000) on aika kova. Siinä pari syytä.
Noiden kahden kadun nimet on menny aina sekasin...
t. ap
Vähän kun laittaa lisää ja kattelee hiukan kauempaa niin saa talon ja oman tontin!!!
Minä en haluaisi missään nimessä asua muualla kuin keskustassa, ja siellä kun maksavat kerrostalokopitkin jo tuota luokkaa.
Tosiaan aika vilkas- ja raskasliikenteinen katu. En mielelläni muuttaisi sinne noin matalalle.
Onkohan asunto myös pimeä? Toisellakin puolella katua on muistaakseni aika korkeita taloja, ei taida paljon auringon valo ulottua sinne toiseen kerrokseen - varsinkin kun on vielä lasitettu parveke edessä.
Onko se mahdotonta uskoa, että kaikilla ei siinnä silmissään unelmaa omasta talosta ja pihasta? Mun painajainen olisi asettua nuorella iällä (siis alle eläkeikäisenä) jonnekin monenkymmenen kilometrin päähän kaupungista ja kuokkia siellä jotain rikkaruohoja. Minä haluan asua (ison) kaupungin keskustassa tai aivan sen liepeillä ja elää urbaania elämää.
Vierailija:
Onko se mahdotonta uskoa, että kaikilla ei siinnä silmissään unelmaa omasta talosta ja pihasta? Mun painajainen olisi asettua nuorella iällä (siis alle eläkeikäisenä) jonnekin monenkymmenen kilometrin päähän kaupungista ja kuokkia siellä jotain rikkaruohoja. Minä haluan asua (ison) kaupungin keskustassa tai aivan sen liepeillä ja elää urbaania elämää.
Mä en siis ole ainoa, joka haaveilee kerrostaloelämästä kaupungin keskustassa! Lohdutti!
Se on melkein 10% velattomasta myyntihinnasta! Näin asumiskustannukset nousevat ikävästi, 105 euroa kuukaudessa.
Asunto vapautuu huhtikuun lopussa, joten moni ostaja on varmasti talvella karsiutunut tästäkin syystä.
Asunto on aika pieni 65m2 ja kuitenkin 3h. Lisäksi itse vastikekin on aika kallis 147e/kk. Hyvää on se että esim putkiremppa on tehty. Yksi juttu on vielä tuo vapautumisaika joka on vasta nyt ajankohtainen ja monet jotka ostavat pieniä paljon kaupan olevia asuntoja eivät jaksa odottaa noin kauan.
nähdä niin voisi hoksata jonkun sellaisen " jutun" , joka hidastaa myyntiä. On kunnon parvekekin toisin kuin monissa keskustakämpissä.
Kuvat ei tee oikeutta asunnolle ollenkaan.
TAlo on sen ikäinen, että kohta tulee putki- ja ikkunaremontit. Siinä ehkä syy.
Mahdollisia syitä:
-hinta on liian kova
-asumiskulut on aika kovat (vastike ja se toinen oliko se yhtiölaina)
-onko pohja huono
-onko rumasti sisustettu
-millainen sisältä kunnoltaan, onko rumia materiaaleja
-onko tulossa jotakin isompaa remonttia yhtiöllä
-onko jotakin muuta yllättävää, taloyhtiössä jotakin kosteusongelmaa
-mitä ollaan rakentamassa lähelle, tai onko siinä nyt jo jotain epämiellyttävää (kannattaa kysyä kaupungin kaavaviranomaiselta)
-jotain muuta
Mutta käykää katsomassa ja jutelkaa välittäjän kanssa. Tuonhan voisi saada halvalla, jos on pitkään ollut myynnissä. VApautuminenkin lähellä. Ehkä omistajalla olis jo kiire päästä tuosta eroon, ja olis valmis tinkimään hinnasta paljonkin..
En mä ainakaan sisäkuvia nähnyt. Tuli vaan mieleen, et josko on niin remontin tarpeessa ettei kukaan kehtaa ostaa ja käydä koko kämppää heti remppaamaan. Tietty keittiö ja vessa/kylppäri niin huonossa kunnossa ettei niitä kehtaa katella ilman remppaa. Lisäksi on aika pienikokoinen kolmioksi, vaan 65 neliötä. Käy kattoos, sillähän se selviää! Ja jos on kauan ollu myynnissä niin siitä voi tinkasta reilusti hintaa pois ;)