Työpaikkaihastus ja töiden loppuminen
Olen ollut jo pidempään ihastunut yhteen samassa työpaikassa olevaan henkilöön. Emme työskentele yhdessä, mutta näen häntä töissä. Nyt on ehkä käymässä niin, että minulla loppuu työt siellä. En kestä ajatusta, että en enää näe ihastustani jatkossa.
Olemme molemmat ujoja, mutta olen huomannut merkkejä kiinnostuksesta hänenkin suunnaltaan. Pelkään silti nolaavani itseni, jos hän vaikka inhoaakin minua tai pitää minua vastenmielisenä.
Nyt olisi viikko aikaa toimia, jos meinaa. Pelkään, että tässä käy vaan niin, ettei kumpikaan koskaan tehnyt aloitetta ja lopulta tiemme vain eroavat. Tämä on ihan kamalaa. Oikein sydäntä särkee ajatella. :(
Mitä tekisitte tällaisessa tilanteessa?
Kommentit (8)
Tekisin aloitteen. Jos työt loppuvat, huonossakin vaihtoehdossa ei enää tarvitse toista enää nähdä eikä tuntea häpeää töissä.
Kiitos vastauksistanne.
Töiden jatkuminenkin on mahdollista ja pelkään, että sitten tulee kiusallisia tilanteita töissä. Olen aika ujo ja itsetuntoni on surkea. Pelkään jotenkin kasvojeni menettämistä ja nolatuksi tulemista. Mutta eihän tässä mitään menetä. Jos jotenkin hienovaraisesti yrittäisin jotain sanoa.
Itse olen sinkku. Ihastuksestani en ole varma, mutta ainakaan hänellä ei ole sormusta.
Ap.
Facebook on hyvä keino, jos käytätte. Kaveripyyntö ja sitten vaikka pyydät kahville. Kukaan ei pahastu eikä pidä pahana, jos pyydetään kaveriksi ja kahville. Helppo toisen kieltäytyäkin ja antaa aikaa kieltäytyä kohteliaasti ettei nokatusten töksäytä.
Facebook olisi hyvä, mutta hän ei ole Facebookissa eikä muutenkaan somessa. :( Sitä kautta olisi helpompi lähestyä.
Ap.
En edes muista, milloin viimeksi olen ollut näin ihastunut. Ei kai tässä auta kuin ottaa itseään niskasta kiinni, jos toivoo asialle tapahtuvan jotain. Olen vaan niin surkea tällaisissa jutuissa.
Ap.
Jos ootte varattuja, niin hyvä sauma unohtaa koko juttu. Jos vapaita, niin anna vaikka numerosi jossain välissä ja sano, että olis kiva viestitellä jatkossa. Kai sieltä vuestiä tulee, jos kiinnostusta löytyy.