Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sulfaatiton ja silikoniton shampoo ja hoitoaine?

Vierailija
22.03.2018 |

Oiskohan täällä ketään, joka osais kertoa onko sulfaatitonta ja silikonitonta shampoota ja hoitoainetta ja jos niin millä merkeillä?

Olen koittanut itse etsiä, mutta tuntuu, että aina on vähintään jompaa kumpaa noista.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumo! Itse käytän heidän tuotteitaan ja olen tykännyt. Kotimainen sarja, on myös vegaaninen. Kampaamoista saa. On suht edullinen.

Vierailija
2/16 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt Lumon tuotteita. Vilkaisin ja siinä oli sokeri aineena. Itselleni kaikki sokerityyppiset on aiheuttanut iho-ongelmia.

Voisiko vegaaniset shampoot olla ratkaisu? Siis sopia yhtenä ryhmänä. Esim. Ref tuotteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliivi -niminen shampoo ja hoitis. Kotimainenkin vielä!   https://lh-beauty.fi/product/sulfaatiton-oliivi-shampoo/

Saa hyvin varustellusta marketistakin. Tulee kiiltävät ja takuttomat hiuset, jopa ilman hoitoainetta.

Vierailija
4/16 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliivi -niminen shampoo ja hoitis. Kotimainenkin vielä!   https://lh-beauty.fi/product/sulfaatiton-oliivi-shampoo/

Saa hyvin varustellusta marketistakin. Tulee kiiltävät ja takuttomat hiuset, jopa ilman hoitoainetta.

Tuolla lukee, että on värikäsitellyille hiuksille erityisesti, omani ovat melko nopeasti rasvoittuvat. Kannattaako silti kokeilla?

Vierailija
5/16 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiehl'siltä löytyy! Myydään Stockmannilla...

https://www.kiehls.com/hair/smoothing-oil-infused/smoothing-oil-infused…

Vierailija
6/16 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

L' Oreal Botanicals Lavender soothing shampoo: ei silikonia, ei sulfaattia, ei parabeeneja eikä väriaineita, vegaaninen shampoo. Saa Citymarketeista noin 10€.

Vierailija
7/16 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä xz?

Vierailija
8/16 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

XZ Persikka.

On vieläpä kotimaista, avainlipputuote.

Vierailija
9/16 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haussa on curly girl -metodiin sopivia tuotteita, niin omalla kohdallani toimivat parhaiten Organic shop-sarjan tuotteet. Ovat edullista luonnonkosmetiikkaa, löytyy ainakin Sokokselta, Ruohonjuuresta ja Tokmannillakin taitaa nykyään olla.

Vierailija
10/16 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä myös ääni organic shopille, on kyllä hyvä ja halpa sarja. Toinen hyväksi havaittu merkki on urtekram, tämäkin on suht. edullista luonnonkosmetiikkaa.

Vierailija
11/16 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xz, erittäin hieno suomalainen, erisan, linna

Vierailija
12/16 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnassa ainakin on sulfaattia.

Vierailija
13/16 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

L' Oreal Botanicals Lavender soothing shampoo: ei silikonia, ei sulfaattia, ei parabeeneja eikä väriaineita, vegaaninen shampoo. Saa Citymarketeista noin 10€.

Loreal testaa eläimillä, miten voi olla vegaaninen?

Vierailija
14/16 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moroccanoil

Vierailija
15/16 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle pitäisi olla vielä lisäksi alkoholiton. Ja ei saa sisältää ärsyttäviä kemikaaleja.

Vierailija
16/16 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up