mistä löytää uusi puoliso eton jälkeen, kun lapsia?
Olen 3 vuotta ollut eronneena, minulla on 2 lasta jotka aikoinaan otettiin huostaan(silloisen vaimon itsari yrityksen takia). Tapaan heitä kuitenkin. Olen menettänyt myös luottotietoni, käyn silti vakituisessa työssä, ja olen raitis, muutaman kerran vuodessa juon ja silloinkin kohtuudella. Kuitenkaan kukaan nainen ei tätä elämäntarinaa kestä, vaan pakenee aina takavasemmalle. Eikö menneisyyden haamut koskaan anna uutta mahdollisuutta?
Kommentit (52)
Tietysti voin ottaa lopputilin ja olen kotona. Silloin ei pitäisi olla mitään esteitä huostaanoton purulle.
Väkivaltaa ei ole ollut.
Löydät sen naisesi lähipubista, istutte siellä päivät pitkät, ei niitä pubiruusuja lapset kiinnosta, tiellähän ne vaan ovat sen rellestyksen keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti voin ottaa lopputilin ja olen kotona. Silloin ei pitäisi olla mitään esteitä huostaanoton purulle.
Väkivaltaa ei ole ollut.
ei kaikkien tarvitse olla vanhempia.
Anna lasten olla sijaiskodissa..
Jatka elämääsi...
Älä tee lisää lapsia..
Älä mieti parisuhdetta koko ajan.
Yritä hankkia edes yksi hyvä ystävä harrastuksen kautta.
Vähennä alkoa:)
Vierailija kirjoitti:
Löydät sen naisesi lähipubista, istutte siellä päivät pitkät, ei niitä pubiruusuja lapset kiinnosta, tiellähän ne vaan ovat sen rellestyksen keskellä.
Sinähän sen pubiruusuna tiedät:)
Vierailija kirjoitti:
Väkivaltaa ei ole ollut.
Jos minun pistäisi valita työni ja lasteni väliltä, niin lapset voittaisivat 6-0.
Eli sinulle työsi oli tärkeämpi kuin lapsesi?
Mikset heti kertonut että lapset otettiin huostaan alkonkäyttösi takia?
Et sinä ap täältä sitä ainakaan löydä. Jatka elämääsi äläkä mieti liikaa. Se saattaa tupsahtaa eteesi milloin vain :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väkivaltaa ei ole ollut.Jos minun pistäisi valita työni ja lasteni väliltä, niin lapset voittaisivat 6-0.
Eli sinulle työsi oli tärkeämpi kuin lapsesi?
Ap:llä on ollut varmaan raskas elämä...
Joskus aika ei paranna.
Lapsilla on nyt hyvä.voivat itse aikuisena päättää haluavatko ap:tä tavata.
Ap. nyt loppuu uli uli
Kevät tulee...yritä keskittyä siihen mitä itse elämältä haluat..miehisty!
Jos panettaa niin runkkaat luvan kanssa ja ennen treffejä ettei epätoivo paista.
Vierailija kirjoitti:
Väkivaltaa ei ole ollut.
Tai vaihdat työtä, parannat elämääsi ja pyrit pitämään suhteet lapsiin. Jos siis todella haluat heidät takaisin.
Täällä on ollut ihan ok neuvojakin
Voisiko ap kommentoida hyväätarkoittavia neuvoja?
Kiitoksia kaikille myös hyvistä kommenteista, t-ap.
Ehkä se elämä voittaa vielä joskus.
Ap kuinka usein tapaat lapsiasi?
Haluavatko lapset tavata sinua?
Anna lapset adoptiossa sijaisäidille.
Jatka elämääsi, etsi nainen joka on a. niin vanha että ei enää saa lapsia.
b. nainen joka ei hala lapsia.
Hanki aluksi 1 kiva harrastus tai yritä löytää töitä,
Löydä itsesi ...
Voimia ja halauksia