Ärsyynnyinkö turhasta tarhassa
Mun lapsi aloitti tarhan ja siellä oli semmoinen teemapäivä et piti pukeutua juhlallisesti. Mun 3v ei halunnut mitään mekkoa, joten laitettiin vaan legginssit ja semmoinen peplum paita.
Lapsi ollut paikassa vasta muutaman viikon. Hoitaja sanoi mulle missä juhlavaatteet!?! Etkö lukenut ilmoitustaululta mitä pitää olla päällä. Pudisti päätä ja lähti meneen.. otin vähä herneen tästä nokkaan. Tekis mieli vaihtaa koko tarha! Argh:( kyseessä iso tarha, muutenkin haluisin lapsen pienempään paikkaan. Siis mitä väliä onko mekko vai ei.. huhu.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Musta on kauheaa, että päiväkotia sanotaan tarhaksi. Tarhattuja lapsia, niinkuin minkit ja ketut :D
Päin vastoin. Entisaikaan lastentarhat (ja lastenseimet) olivat hyvinkin lapsilähtöisiä paikkoja. Toisin kuin tämä nykyinen "varhaiskasvatus" missä homma on lipsahtanut ihan toiseen äärilaitaan palvomaan byrokratiaa ja yleistä "pätemistä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin myös työmaailmassa. Nykyään moni nuori menee työhaastatteluun farkuissa -pahimmassa tapaukssessa revityissä farkuissa. Sitten ihmetellään miksi ei saatu työpaikkaa...
Olen ainakin itse mennyt aina siisteissä, ehjissä farkuissa työhaastatteluun, ja saanutkin töitä.
T. Aikuinen
Sehän riippuu ihan työpaikasta mitä on hakemassa. Esim. veikkaisin, että jossa tarhatädin työhaastattelussa arvostetaan paljon enemmän toppahousuja kuin jakkupukua...
Olen ainakin itse mennyt aina siisteissä, ehjissä farkuissa työhaastatteluun, ja saanutkin töitä.
T. Aikuinen