Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta tuntuu että yleinen edunvalvoja on liian pihi

Vierailija
22.03.2018 |

30 + 40 euroa viikossa ei riittä juuri ja juuri terveelliseen ja riittävään ruokaan sekä vessapaperiin, kun jättää vaatteet ja kosmetiikka tuotteet ostamatta. Spotifysta en luovu, sillä musiikin kuuntelu on viimeinen keino pitää järki päässä jotta ei ihan täysin mökkihöperöksi muutu ja sekoa. Olen kyllä pyytänyt korotusta, mutta edunvalvoja ei suostu korottamaan summaa 50 + 50 viikossa. Mukavaa olisi jos vielä olisi kavereita ja pääsisi käymään jossain, mutta kun ei pääse käymään missään eikä tekemään mitään kaikki vanhat sosiaaliset suhteet on kuolleet eikä uusia tahdo kotona nysväämällä syntyä. Kotona nysvääminen on kuitenkin halvin tapa viettää aikaa, vaikka suurimman osan ajasta makaan sängyllä ja mietin mitä nyt teen kun olen siivonnut, pyykännyt, tiskannut, laittanut ruokaa ja ei ole enää mitään tekemistä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen vissiin vähän vieraantunut todellisuudesta, mutta onko siis ihan tavallisillakin ihmisillä edunvalvojia? Ilman kehitysvammaa, psykoosia tms? Eli lievemmilläkin psyykkisillä ongelmillako sellaisen "saa"?

Yhdellä puolitutulla on omaehtoinen edunvalvoja peliongelman takia. Hän siis ei ole määrättynä edunvalvontaan, vaan on hakenut sitä itse. 

Vierailija
22/22 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä lisää. Sillä se ratkeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä