Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cheekillä suhde Miss Suomi-finalistiin

Vierailija
22.03.2018 |

https://www.seiska.fi/Uutiset/Oho-Cheek-iski-superseksikkaan-Miss-Suomi…

Ja minä vielä luulin että olisi kiinnostunut oman ikäisistään, normaaleista naisista. Ei, vaan valitsi 22-vuotiaan missin :D

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä instaliveä ole varsin odotettavissa :( no en minäkään ilkeäisi sellaista pitää tällaisen kaaoksen keskellä. Mutta itse aiheutettua tämäkin on, ei voi puolustella.

Siis mikä kaaos? Seiskan netissä on jo uudet otsikot. Pari vauvapalstan keskustelua ei oo mikään kohu tai kaaos. Ja miks se ylipäänsä potäis mitään instaliveä nyt, ei kuulu sen tapoihin, vaikka yhden kerran semmosen ihan muuten vaan pitikin.

Vierailija
42/44 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä instaliveä ole varsin odotettavissa :( no en minäkään ilkeäisi sellaista pitää tällaisen kaaoksen keskellä. Mutta itse aiheutettua tämäkin on, ei voi puolustella.

Siis mikä kaaos? Seiskan netissä on jo uudet otsikot. Pari vauvapalstan keskustelua ei oo mikään kohu tai kaaos. Ja miks se ylipäänsä potäis mitään instaliveä nyt, ei kuulu sen tapoihin, vaikka yhden kerran semmosen ihan muuten vaan pitikin.

Joo, yhden kerran piti Instaliven Jenni Vartiaisen kanssa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mitään pakkeja antanut? Nythän se selvisi kuka Cheekin ihastus on jykylästä ollut! Täällä puhuttiin koko ajan Cheekin mahdollisesta ihastuksesta joka olisi Jkl. Ja niinhän se oli, tää misuhan on just sieltä!

Vierailija
44/44 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Oikeasti on jonkun Mr Finland -kisaajan kanssa kuitenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi